Gå til innhold

Hvorfor så mistenkelie??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er vitsen med heve opp den forferdelige røde svære skriften da ? hehe

Syntes det spillet ser helt likt ut som age of empires oplegg. Er så mange av de spilla atte .. altfor mange ..

det der er en kommentar som ingen TRUE gamer ville sagt. ikke en objektiv en i alle fall. hvis alle skulle bedømme spill etter grafikken, åssen skulle cs & sånt overlevd?

og det er faktisk ikke så altfor mange av "de" spilla... ikke som AoE-"opplegg" i hvertfall. men det er mange rts-spill der ute ja, hvis du generaliserer så brutalt!

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Jeg har ikke helt fått meg den diskusjonen dere har hatt gående, men viss du virkleig vil skjerpe deg på noe kan du jo begynne med rettskrivinga di kanskje?! :shrug:  

WarLord: Jeg postet ikke for å disse deg, men det er bare så sinnsykt irriterende å sitte å lese poster med feil på annenhvert ord!

Det er det sykeste jeg har lest i hele mitt liv her paa HW. Om det er noen rettskrivings feil i innlegget skal vel du og vi andre drite i, iallfall ikke kommentere det paa den maaten...

Jeg synes egentlig synd paa DEG, det er ofte mobbeoffer som driver slik som du gjoer. Dem blir mobbet i det virkelige livet og naar dem sitter seg bak en pcen foeler dem at de kan ta litt tilbake paa samfunnet ved aa herse med andre folk.

Lenke til kommentar

det er mye greiere at folk som skriver feil blir oppfattet som analfabeter eller personer med lav iq, ikke sant?

Kan du utdype den litt mer, jeg tok ikke den helt.

Var det ett slag til meg?

Det DITT problem om du ser paa folk som skriver feil som folk med lav iq og analfabeter, heldigvis er flesteparten av folkene her mer enlightened enn som saa.

Hmmm..bra ord for enlightened paa Norsk ?

Lenke til kommentar

hvorfor gidder dere å diskutere skriveleif egentlig? vi skal jo liksom tilhøre generasjonen som "gjenoppfant" skriveleif. og det er ingen som blir flamet om de skriver noe sånt:

1 4m th3 1337427 m4st4 0f wr1t1n6 c0rr3ctly...

eller

u r a fag cuz u cant wr8 as good as me n my m8s

jeg synes det er dumt å fokusere på bagateller og ikke ting som faktisk kan være intressant.

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Kan du utdype den litt mer, jeg tok ikke den helt.  

Var det ett slag til meg?

Det DITT problem om du ser paa folk som skriver feil som folk med lav iq og analfabeter, heldigvis er flesteparten av folkene her mer enlightened  enn som saa.

Hmmm..bra ord for enlightened paa Norsk ?

opplyst.

nei, det var ikke et slag til noen. og jeg tror ikke det bare er meg som ser på folk med skrivefeil som folk med lavere iq. seriøst, hvor vanskelig er det å lære seg å skrive skikkelig?

Lenke til kommentar

opplyst.

nei, det var ikke et slag til noen. og jeg tror ikke det bare er meg som ser på folk med skrivefeil som folk med lavere iq. seriøst, hvor vanskelig er det å lære seg å skrive skikkelig?

Opplyst var ett bra ord ja. Takk

De fleste folk vet at det finnes noe som heter dysleksi (ordblindhet), som faktisk 3 av 10 personer har. For aa nevne noen Stein Erik Hagen, Kjell Inge Roekke, Christen Sveaas. (Kanskje de tre beste beste fortetnings folk i Norge, og ikke minst rikeste personer i Norge)

Mener du virkelig at vi skal stenge ut og henge ut 30% av Norges befolkning fordi DU og heldigvis noen faa andre ikke vil se noen skrivefeil her og der?

Tenk litt paa det.

Lenke til kommentar

opplyst.

Opplyst var ett bra ord ja. Takk

De fleste folk vet at det finnes noe som heter dysleksi (ordblindhet), som faktisk 3 av 10 personer har. For aa nevne noen Stein Erik Hagen, Kjell Inge Roekke, Christen Sveaas. (Kanskje de tre beste beste fortetnings folk i Norge, og ikke minst rikeste personer i Norge)

Mener du virkelig at vi skal stenge ut og henge ut 30% av Norges befolkning fordi DU og heldigvis noen faa andre ikke vil se noen skrivefeil her og der?

Tenk litt paa det.

HELY ENIG! ikke alle gidder å lese gjennom postene sine heller vær bidige gang. Noen har faktisk litt dårlig tid en gang i blant. Hva gjør vel litt skrivefeil??? Så lenge du kan lese det, så holder det for meg!!!!!!!!!!!!!!!!! :woot:

Lenke til kommentar

HELY ENIG! ikke alle gidder å lese gjennom postene sine heller vær bidige gang.

nei, jeg ser det.

Noen har faktisk litt dårlig tid en gang i blant. Hva gjør vel litt skrivefeil??? Så lenge du kan lese det, så holder det for meg!!!!!!!!!!!!!!!!! :woot:

da får du tåle litt kritikk fra folk det ikke holder for, da.

og du som tyter om dysleksi. hva er problemet med at de får opplyst hva som er det riktige ordet? man lærer så lenge man lever.

Lenke til kommentar

da får du tåle litt kritikk fra folk det ikke holder for, da.  

og du som tyter om dysleksi. hva er problemet med at de får opplyst hva som er det riktige ordet? man lærer så lenge man lever.

Har du saa lite opp i skallen at du ikke forstaar hvorfor du ikke skal rette paa hver j.... skrivefeil som blir skrevet her ?

Mener du virkelig at du skal rette paa hver skrivefeil og dermed oedelegge hver eneste thread i dette forum fordi DU ikke taaler aa se en skrivefeil ?

Jeg stemmer for at du blir moderator for ett nytt forum som skal hete NORSK!.

Stemmer ogsaa for at du kommer deg vekk fra den pcen en stund, jeg tror du kan ha godt av aa faa litt frisk luft.

Er det ikke vaar hjemme i Norge naa ?

Lenke til kommentar

Har du saa lite opp i skallen at du ikke forstaar hvorfor du ikke skal rette paa hver j.... skrivefeil som blir skrevet her ?

Mener du virkelig at du skal rette paa hver skrivefeil og dermed oedelegge hver eneste thread i dette forum fordi DU ikke taaler aa se en skrivefeil ?

kremt, nå var det ikke jeg som begynte å kritisere skrivefeilene til han warlord-fyren, jeg bare ytret min mening om analfabeter. men jeg er forsåvidt enig med han som tok det opp.

Jeg stemmer for at du blir moderator for ett nytt forum som skal hete NORSK!.

ja, gud forby at nordmenn skulle lært seg å skrive norsk skikkelig, ikke sant?

Stemmer ogsaa for at du kommer deg vekk fra den pcen en stund, jeg tror du kan ha godt av aa faa litt frisk luft.

enstemmig nedstemt

Er det ikke vaar hjemme i Norge naa ?

jo, de sier så.

Lenke til kommentar

Til psilocybe og alle dere andre som klager på andres skrivefeil hele tiden: Det finnes faktisk folk med skrivevansker, og de kan ikke noe for det! Det er nok mange som skriver feil fordi de ikke gidder å lære seg norsk skikkelig, men HVEM vet vi ikke. Derfor synes jeg ikke det er riktig av dere å klage på noen jei eller spil innimellom. :grumpy: Og hvis dere lurer: Signaturen min er beregnet på MEG.

Men nå har denne tråden kommet HELT ut av kontroll! Egentlig handler den om at folk hele tiden mistenker at andre ikke kjøper spill selv, men laster ned fra nettet eller får brente CDer fra venner. Det er vel litt sant, men mange, som meg, er ærlige og har kun lovlige spill i hylla. :yes:

Nå har jeg sett meg lei på offtopic her. *bringe tråden tilbake på sporet*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...