Gå til innhold

Hvorfor så mistenkelie??

Anbefalte innlegg

Hvorfor så mistenklie over folk som spørr om spill hele tiden. Jeg føler et visst ubehag hver gang noen anakker om spill! OK det jeg vil fram til er at folk tror at alle andre laster ned spillene sine, fra :grumpy: Warez :grumpy: !

Hvem gjør det i lille Norge :woot: ???

Selv kjøper jeg spillene sammen med klanen for å spare penger. Er det også ulovlig??? :evil:

Men dette må jeg bare si (Selv om det irriterer) hvodan få satt fyr på gesset i Praetorians???? :shrug::shrug: :x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEI NEI NEI! Ikke mer Praetorians! :evil:

Neida, jeg bare tuller. Selvsagt skal du få lov til å spørre om hjelp til spillet som står ditt hjerte så nær! Men da gjør du det i "Hjelp"-kategorien, OK? :wink:

Forresten er jeg enig i at folk er vel mistenksomme. :yes:

Lenke til kommentar
Ja da LOVER å skjpe meg.

Jeg har ikke helt fått meg den diskusjonen dere har hatt gående, men viss du virkleig vil skjerpe deg på noe kan du jo begynne med rettskrivinga di kanskje?! :shrug:

WarLord: Jeg postet ikke for å disse deg, men det er bare så sinnsykt irriterende å sitte å lese poster med feil på annenhvert ord!

Lenke til kommentar
Ja da LOVER å skjpe meg.

Jeg har ikke helt fått meg den diskusjonen dere har hatt gående, men viss du virkleig vil skjerpe deg på noe kan du jo begynne med rettskrivinga di kanskje?! :shrug:

WarLord: Jeg postet ikke for å disse deg, men det er bare så sinnsykt irriterende å sitte å lese poster med feil på annenhvert ord!

Om han ikke er så flink i rettskriving skal du drite i, har du ikke noe fornuftig å komme med i postene dine, kan du gi faen i å skrive dem. :yes:

For alle: Ta dere tid når dere poster, se gjennom og se om det finns noen måter forbedre det dere skal poste. Jo mer respektabelt og gjennomført posten er, jo mer positivt inntrykk får vi av vedkommende og man gir gjerne gode svar på spørsmål osv. Og overdreven bruk av tegn er svært irriterende!

Dessuten tror jeg at størsteparten av spillerne har en stor del av sin samling/spilte spill har/er warez. Alle har vel kopiert et spill på LAN som var uforståelig artig å spille i det øyeblikket? :wink:

Jeg kjøper spill som jeg vet er bra og jeg har prøvd, slik at jeg aldri får et dårlig kjøp og ikke "mister" penger på dette. Man får større glede av spillet hvis man kjøper det! Iallefall min mening.

Lenke til kommentar

Noe av det dummeste eg ser er folk som klager på skriveleifer i et spillforum, hvertfall så lenge posten er bra lesbar. Verre er det jo med l33t tekster i postinger og "se hvilken PC jeg har" signaturer :-)

måtte bare få det ut :D

peace

Lenke til kommentar
Noe av det dummeste eg ser er folk som klager på skriveleifer i et spillforum

Er dette kritikk mot MEG? Bare så du vet det, signaturen min betyr bare at jeg SELV er ekstra påpasselig med å skrive rett i postene mine (jeg garanterer ikke at jeg aldri skriver feil, men du skjønner hva jeg mener). Jeg har ikke noe imot andre fordi de ikke er så gode på rettskriving! :wink:

Lenke til kommentar
Ja da LOVER å skjpe meg.

Om han ikke er så flink i rettskriving skal du drite i, har du ikke noe fornuftig å komme med i postene dine, kan du gi skitt i å skrive dem. :yes:

For alle: Ta dere tid når dere poster, se gjennom og se om det finns noen måter forbedre det dere skal poste. Jo mer respektabelt og gjennomført posten er, jo mer positivt inntrykk får vi av vedkommende og man gir gjerne gode svar på spørsmål osv. Og overdreven bruk av tegn er svært irriterende!

Dessuten tror jeg at størsteparten av spillerne har en stor del av sin samling/spilte spill har/er warez. Alle har vel kopiert et spill på LAN som var uforståelig artig å spille i det øyeblikket? :wink:

Jeg kjøper spill som jeg vet er bra og jeg har prøvd, slik at jeg aldri får et dårlig kjøp og ikke "mister" penger på dette. Man får større glede av spillet hvis man kjøper det! Iallefall min mening.

ENIG, kjøpte spill er best :woot: ! Har ca. 35 pc spill og de er enten kjøpt eller fått (i gave el.), ærlig og redelig fra butikken (med unntak av noen som fulgte med radeon kortet mitt o.l.).

Lenke til kommentar
Ja da LOVER å skjpe meg. Hjelp menyen?? ER PÅ VEI..................

(WarLord)_ZeZar

www.warlordclan.angelcities.com

Angående siggen idn, har du en url hvor jeg kan finne ut om det spillet?

G00gle er nede for meg....funker ikke....

Vel hr. Bjaaland. Du kan jo besøke Praetorians sin egen hjemmeside:

www.praetoriansgame.com eller klansiden der det står litt:

www.warlordclan.tk

eller noen andre intervju sider som jeg ikke har i hodet. Jeg kan sende dem til deg via e post vis du vil. Bare ta koontakt!!!!

Lenke til kommentar
ENIG, kjøpte spill er best  :woot: ! Har ca. 35 pc spill og de er enten kjøpt eller fått (i gave el.), ærlig og redelig fra butikken (med unntak av noen som fulgte med radeon kortet mitt o.l.).

Enig jeg og. Har 24 spill i kolleksjonen min, og hvert eneste ett er kjøpt for NOK. Er kulest å sitte med original-cover og "få-det-til-guide" liggende strødd rundt på PC-bordet! :yes:

Lenke til kommentar

Samme her. Original-spill-samlinga mi vokser farlig fort nå, og lommeboka er blitt voldsomt tynn (tror den har spiseforstyrrelser). Hovedgrunnen til dette er at jeg har rotet meg borti mer og mer spillprogrammering, og opplevd hvor tidskrevende det er. Dette førte til at jeg fikk litt dårlig samvittighet hver gang jeg spilte et fy-fy-spill. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

altså... jeg har ikke spilt dette praetorians... men jeg har spilt en del rts i mitt liv. så ut i fra det jeg har lest i denne tråden, kan jeg med 78,7% sikkerhet si følgende.

slik tenner du på gress:

1. velg uniter som har flammeskade (archers, demons, smokers, teletubbies, whatever)

2. hold inne shift, samtidig som du trykker på bakken der du vil ha ditt lille private inferno. (denne shift + museklikk-comboen krever litt trening, men ikke gi opp om det ikke går med det første. som en siste utvei kan du spør søster/bror om å trykke shift for deg, slik at du har begge hendene fri til musa!)

3. noen spillutviklere prøver konstant å gjøre livene våre ulevelige.. hvis dette er tilfelle med utviklerne av praetorians, kan det hende at de har gjemt "force-attack" -knappen på en vanskelig plass, som f. eks Ctrl. hvis dette er tilfelle, bytter du ut shift med denne nye kryptiske tasten, og gjentar steg 2.

håper dette kan være til hjelp!

hilsen mr. rts-knowhow :o

Lenke til kommentar
altså... jeg har ikke spilt dette praetorians... men jeg har spilt en del rts i mitt liv. så ut i fra det jeg har lest i denne tråden, kan jeg med 78,7% sikkerhet si følgende.

slik tenner du på gress:

1. velg uniter som har flammeskade (archers, demons, smokers, teletubbies, whatever)

2. hold inne shift, samtidig som du trykker på  bakken der du vil ha ditt lille private inferno. (denne shift + museklikk-comboen krever litt trening, men ikke gi opp om det ikke går med det første. som en siste utvei kan du spør søster/bror om å trykke shift for deg, slik at du har begge hendene fri til musa!)

3. noen spillutviklere prøver konstant å gjøre livene våre ulevelige.. hvis dette er tilfelle med utviklerne av praetorians, kan det hende at de har gjemt "force-attack" -knappen på en vanskelig plass, som f. eks Ctrl. hvis dette er tilfelle, bytter du ut shift med denne nye kryptiske tasten, og gjentar steg 2.

håper dette kan være til hjelp!

hilsen mr. rts-knowhow :o

Takk for hjelpen :lol::lol::lol::lol::lol: . Men jeg har funnet hjelpen jeg trenger, spilte det over Internett og de sa det som var riktig. Bare trykk på angrepsknappen deretter på gresset. Eller (A) som er hotkeyen. Du bør prøve Praetorians, last ned en MP demo fra Eidos sine sider. www.eidos.com

Det er et svært nyskapende spill. Les om det HER: www.warlordclan.tk

Takk for meg.

Vennlig hilsen (WarLord)_ZeZar

www.warlordclan.tk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...