Bekkeheien Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med overgangen til nytt simkort i forbindelse med one calls overgang til network norway.Får ikke hjelp fra one call som lar meg vente 20 minutter før jeg får beskjed om at dei ikke kan ta imot samtalen nå og legger på. prøvde dette i går og 2 ganger i dag. sendte også inn kontaktskjema uten å få svar enda. Fikk nytt simkort på Tirsdag(4mars) som skulle benyttes fra og med 5 mar2008 03:00. Når jeg setter inn det nye kortet får jeg ikke spørsmål om å taste pin, har prøvd samme kortet i 3 telefoner. regnet med det var noe galt med sim kortet. det er jo greit feil skjer heile tiden og kan ikke ungås. jeg ville gjerne ha mulighet til å viderekoble Onecall telefon nummeret mitt til mitt Telenor abonnement slik at jeg fremdeles kan ta imot samtaler. Har prøvd å taste **21*viderekoblings-nummer# dette sender fremedels innkommende anrop til mobilsvar. Dette gjorde jeg på det gamle simkortet som det fremdeles er mulig å ringe ut ifra. Noe som kan hjelpe meg? Det er i slike situationer enn setter pris på profesjonalitet og service til større operatører. Eirik Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har også problemer, men av en annen sort. Hadde ikke mottat simkort og ga beskjed om dette. De skulle sende nytt og jeg skulle ikke erfare noe problemer. Skulle ha byttet simkort 05.03. Nå får jeg ikke noe inngående og OneCall ber meg vente på simkortet som er sendt ifra Danmark i går. Kjempegreier! Kompensasjon hadde jeg heller ei krav på ifølge kundebehandler. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Var ipea-kunde, og fikk brev om at jeg vill få tilsendt nytt SIM i månedskiftet jan/feb fra OneCall, i anledning at ipea var kjøpt opp av Network Norway. Nytt sim kom aldri, så jeg sendte en webmail fra service-sidene til ipea der jeg etterspurte det nye sim-kortet. 5 dager senere fikk jeg svar der de spurte etter min adresse (som var rart da de hadde klart å sende meg et brev til rett adresse om at jeg ville få nytt sim om 2 uker) - svarte umiddelbart med adressen min.......dette er 2 uker siden, ingen sim-kort er kommet ennå Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Virker som det har blitt en del rot med all oppkjøping og netwerks byttingen som skjer om dagen. Selv har jeg opplevd alt mer eller mindre smertefritt. Når det gjelder viderekobling tror det det kan variere litt etter hvilket net man er i. Men OneCall sine sider sier: Ved å logge inn på dine abonnementsider med ditt personlige brukernavn og passord vil du få mulighet til å selv styre viderekoblinger for innkommende anrop til din telefon. Du kan velge å: Viderekoble alle anrop. Alle innkommende anrop vil da bli viderekoblet. Viderekoble anrop dersom linja er opptatt. Viderekoble ubesvarte anrop. Anrop kan viderekobles etter et valgt antall sekunder dersom samtalen ikke er blitt besvart. Du kan selv velge om du ønsker å viderekoble til ditt VoiceMail nummer eller til et annet telefonnummer. Viderekobling koster tellerskritt i henhold til One Call sine priser. kilde: www.onecall.no Endret 7. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
hsds Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fikk hurtigportert ut derifra i dag så det gikk i orden. Lenke til kommentar
Bekkeheien Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Fikk også hurtigportering via telenor, Som gav utmerket service. Viderekobling virket ikke etter overgang til nytt nettverk. Fikk hurtigportert ut derifra i dag så det gikk i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå