denix89 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har 2 stk 150W, 4ohm front høyttalere til bil. Og så vil jeg ha noen høyttalere bak i bilen. Er det noen høyttalere dere anbefaler? Jeg skulle også hatt en forsterker til disse høyttalerene.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det at du har 2stk "150watt" høyttalere foran nå, sier oss ingenting. Har du et bra kompsett foran, og det er montert "riktig" så trenger du ikke noe bak i bilen. Men forsterker til fronthøyttalerene trenger du Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) hva mener du med kompsett? Jeg har ikke instalert høyttalerene enda. Jeg får ikke bil før påske ferien. Er det ikke best å ha noen høyttalere bak også. Tenk på de som sitter bak som vil høre på musikken.. Endret 6. mars 2008 av denix89 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Komponentsett er bass/mellomtone, og separat diskant. Denne feks: http://iceaudio.no/images_produkt/storebil...fa7eb6a3121898f Det blir ofte et rotete lydbilde med høyttalere foran OG bak, og siden du sitter foran og kjører, så er det der du vil ha lyd... Du må gjerne plusse på med en sub baki for å øke lydopplevelsen Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 OK. Jeg har en sub som jeg skal bruke. Men hvordan vil lyden være for de som sitter bak da? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 OK. Jeg har en sub som jeg skal bruke.Men hvordan vil lyden være for de som sitter bak da? Tja. Ikke allverden, men de vil høre den. Vil du ha høyttalere bak er det ingenting i veien for det. Men det kan være lurt å kjøre de i mono, og samtitidig dempe de så mye at de ikke høres når du sitter foran. De bak vil ikke høre at det er i mono. Mono vil faktisk høres bedre ut enn stereo med mindre du sitter i midten bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå