AjaMaja Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg fridde på skuddårsaften til samboern gjennom 8 år, og han sa ja! By the way, for en fantastisk tråd! Er så mye å glede seg for! Ny dyne, ny iPod, ny kjæreste, fint vær... Jippi, livet er herlig! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg fridde på skuddårsaften til samboern gjennom 8 år, og han sa ja! By the way, for en fantastisk tråd! Er så mye å glede seg for! Ny dyne, ny iPod, ny kjæreste, fint vær... Jippi, livet er herlig! været er nydelig i dag ja Gratulerer så masse foresten Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer så masse! Veldig hyggelig å høre! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 La merke til at du satt ipoden OG dyna før du nevne kjæresten haha. Nei, grattis! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Skal man si gratulerer til noen som har fridd til samboeren gjennom åtte år, og samtidig har funnet seg en ny kjæreste? Tja, hvorfor ikke ... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer trådstarter. Selv gikk jeg kjempenervøs gjennom den dagen. Ikke fordi jeg ikke ser for meg livet ut med henne, men fordi jeg vil heller gjøre det selv. Når jeg er klar... Lenke til kommentar
AjaMaja Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Skal man si gratulerer til noen som har fridd til samboeren gjennom åtte år, og samtidig har funnet seg en ny kjæreste? Tja, hvorfor ikke ... Jeg har ikke funnet meg ny kjæreste da, men legger merke til at noen andre har gledesutbrudd om dyner og kjærester og ipoder Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ny kjæreste faktisk Jeg tenkte akkurat det samme. Gratulerer ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå