Gå til innhold

Trailer: Frontlines: Fuel of War #12

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nei takk. Spill som dette, som ligner på Battlefield VIETNAM, som ALLE kunne spille liker jeg ikke. Jeg liker spill som en person på laget kjører tanks, en annen kjører helikopter og det er stort sett det de kan, slik som i BF2, der nesten ingen er VELDIG gode i alt.

Imo.

Lenke til kommentar

Ligner på Battlefield Vietnam ? Hva snakker du om. Battlefield Vietnam er kanskje det eneste BF spillet jeg likte av de alle, er stort fokus på infanterikrig i tett jungel. Kan ikke finne en eneste likhetstrekk med dette spillet. Dette ligner på Battlefield 2 bare enda raskere.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Ligner på Battlefield Vietnam ? Hva snakker du om. Battlefield Vietnam er kanskje det eneste BF spillet jeg likte av de alle, er stort fokus på infanterikrig i tett jungel. Kan ikke finne en eneste likhetstrekk med dette spillet. Dette ligner på Battlefield 2 bare enda raskere.

Det jeg mener er att alle kan gjøre alt. Det er kjempelett og f.eks. fly helikopter i BF-V, mens i BF2 så er det umulig med mindre du spesialiserer deg i det, samme med fly.

Se for dere å lande/ fly akrobatisk i BF-V i forhold til f.eks. BF2 eller Desert Combat.

Jeg liker når folk må arbeide for å kunne gjøre ting, det er ikke noe gøy når du har trent i ca en måned, så kommer det en som har spilt i en dag og eier ræva av deg, bare pga at det er så lett å fly.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...