Fract Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Noen som vet om det går ann og ha en dedikert server på en pc for og bruke til ut3 på ps3 ? Endret 6. mars 2008 av sir-ivar Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 jeg aner ikke, men det burde da gå! hvis man installerer linux på begge maskinene? det hadde vært snadder! prøv å ta kontakt med de som utvikler linux til ps3! Lenke til kommentar
Fract Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) jeg har satt opp dedikert til pc bare for og teste, det som er så rart er at det står masse om ps3 i server programvaren. Men det ser ikke ut som om det går ann og bruke en dedikert fra pc til ps3. Kanskje noen spesielle instillinger jeg ikke har fått med meg. Hadde vært fett vist det hadde gått ann. Endret 9. mars 2008 av sir-ivar Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Dere burde sjekke ut google, et kjapt søk viste at dette ikke er støttet Endret 9. mars 2008 av arokh Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dere burde sjekke ut google, et kjapt søk viste at dette ikke er støttet gledes dreper:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå