abene Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 En ny Photoshop er blitt publisert - denne gangen settes fokus på lag. Les mer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jaha? Ser ikke helt poenget med å kjøpe denne boka. Er jo mer enn nok dokumentasjon som følger med Photoshop synes jeg selv. Lærte meg Photoshop for mange mange år siden og da ved å følge Adobes egne hjelpsider. Ellers finnes det jo tonnevis av svært gode tutorials på verdensveven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) En blir aldri utlært i Photoshop Artikkelforfatter: Overskriften på artikkelen er misvisende, trodde det var snakk om en ny versjon av PHOTOSHOP, ikke noe bok altså. Endret 6. mars 2008 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 En blir aldri utlært i Photoshop Nei, men å bruke penger på bøker gjør deg ikke nødvendigvis så mye flinkere, bare fattigere... Bruk heller penger på kurs, eller les gratis på Internet... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 En blir aldri utlært i Photoshop Nei, men å bruke penger på bøker gjør deg ikke nødvendigvis så mye flinkere, bare fattigere... Bruk heller penger på kurs, eller les gratis på Internet... Det er noe eget med å lese bøker da. Ikke trenger de strøm heller. Personlig blir jeg bare sliten i øye av å lese mye på web. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det er noe eget med å lese bøker da. Ikke trenger de strøm heller. Personlig blir jeg bare sliten i øye av å lese mye på web.Det er sant, men akkurat når det gjelder software, synes jeg det er en fordel å ha det på web. Det er svært sjelden jeg leser om software uten å ha den foran meg - og hvis jeg gjør det savner jeg det. Jeg vil gjerne prøve ut teknikker jeg leser om mens jeg leser om det, for å bli kjent med det. Når da teknikkene gjelder noe som krever en datamaskin, kan jeg likegjerne ha det på datamaskinen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg