Gå til innhold

Ny Photoshop-bok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha? Ser ikke helt poenget med å kjøpe denne boka. Er jo mer enn nok dokumentasjon som følger med Photoshop synes jeg selv. Lærte meg Photoshop for mange mange år siden og da ved å følge Adobes egne hjelpsider. Ellers finnes det jo tonnevis av svært gode tutorials på verdensveven

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

En blir aldri utlært i Photoshop :wee:

Artikkelforfatter: Overskriften på artikkelen er misvisende, trodde det var snakk om en ny versjon av PHOTOSHOP, ikke noe bok altså.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
En blir aldri utlært i Photoshop :wee:
Nei, men å bruke penger på bøker gjør deg ikke nødvendigvis så mye flinkere, bare fattigere... Bruk heller penger på kurs, eller les gratis på Internet...

Det er noe eget med å lese bøker da. Ikke trenger de strøm heller. Personlig blir jeg bare sliten i øye av å lese mye på web.

Tom

Lenke til kommentar
Det er noe eget med å lese bøker da. Ikke trenger de strøm heller. Personlig blir jeg bare sliten i øye av å lese mye på web.
Det er sant, men akkurat når det gjelder software, synes jeg det er en fordel å ha det på web. Det er svært sjelden jeg leser om software uten å ha den foran meg - og hvis jeg gjør det savner jeg det. Jeg vil gjerne prøve ut teknikker jeg leser om mens jeg leser om det, for å bli kjent med det. Når da teknikkene gjelder noe som krever en datamaskin, kan jeg likegjerne ha det på datamaskinen også.
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...