Barry White Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 oi oi! jeg tok denne testen: http://www.dinside.no/php/art_spor.php?id=...=1126&aid=31918 og fant ut at jeg er avhengig av nett og trenger hjelp! Hva med dere andre? Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Oi Oi Oi - en ekte internettoholiker! Du er skikkelig nettavhengig, og du trenger sannsynligvis hjelp. Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Vi råder deg til å ta kontakt med denne organisasjonen! :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Du har nettvett! Du viser stort sett en moden og sunn innstilling til Internett. Du har innsett alle fordelene nettet fører med seg, og du har generelt stor kontroll over ditt eget bruk. Fortsett slik! Sykkel turen tok kaka da :wink: Spørre meg om noe så enkelt hehe Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Du er i faresonen Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Selv om du klarer deg uten Internett i perioder, er du likevel i faresonen. Prøv å være bevisst det faktum at du er predisponert for å bli nettavhengig, slik at problemene unngås før de oppstår! :oops: Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Du har nettvett! Du viser stort sett en moden og sunn innstilling til Internett. Du har innsett alle fordelene nettet fører med seg, og du har generelt stor kontroll over ditt eget bruk. Fortsett slik! Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 "Du burde bruke mer tid foran skjermen, og ikke være så mye ute og trene og lignende" fikk jeg... Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har nettvett Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Du er i faresonen eller jeg dah :smile: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Du er i faresonen Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Selv om du klarer deg uten Internett i perioder, er du likevel i faresonen. Prøv å være bevisst det faktum at du er predisponert for å bli nettavhengig, slik at problemene unngås før de oppstår! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Du har nettvett! Du viser stort sett en moden og sunn innstilling til Internett. Du har innsett alle fordelene nettet fører med seg, og du har generelt stor kontroll over ditt eget bruk. Fortsett slik! Sykkel turen tok kaka da :wink: Spørre meg om noe så enkelt hehe Har ikke du ISDN da? Lettere å kontrollere lysten da Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har visst nettvett. Lenke til kommentar
gunderzen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Oi Oi Oi - en ekte internettoholiker! Du er skikkelig nettavhengig, og du trenger sannsynligvis hjelp. Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Vi råder deg til å ta kontakt med denne organisasjonen! :oops: Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Du har nettvett! Du viser en moden og sunn innstilling til Internett. Du har innsett alle fordelene nettet fører med seg, og du har generelt stor kontroll over ditt eget bruk. Fortsett slik! :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Har ikke du ISDN da? Lettere å kontrollere lysten da Nei sånn luksus har ikke jeg råd til. Bruker bare oppkoblingen på mobil jeg. Mye bedre og billigere Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg er i faresonen jeg oxo! :oops: Men det hadde ikke vært det samme hvis jeg ennå hadde ISDN - da hadde jeg vært i faresonen + at jeg hadde vært blakk! BRA test!! 8) Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Oi Oi Oi - en ekte internettoholiker! Du er skikkelig nettavhengig, og du trenger sannsynligvis hjelp. Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Vi råder deg til å ta kontakt med denne organisasjonen! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 "Du er i faresonen". Jaja om jeg er i faresonen da lurer jeg litt på hva det vil si å være nettoholiker..... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 "Du er i faresonen" - what else is new? *mumle noe om definisjons-spørsmål* Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Oi Oi Oi - en ekte internettoholiker! Du er skikkelig nettavhengig, og du trenger sannsynligvis hjelp. Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Vi råder deg til å ta kontakt med denne organisasjonen! :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå