aspic Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Eg skal lage ein slik snart, trur eg går for katten Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kommer aldri til å lage meg en sann en... kommer til å ligge i senga mi og føle at noen ser på meg Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Lagde et par sånne drager for en tid tilbake. Veldig tøffe. Har imponert mange folk med den, men det er en del som har problemer med å se illusjonen med en gang. Kommer vel litt an på hvordan hjernen fungerer, individuelt fra person til person. Men så snart man har sett illusjonen, så virker det nesten umulig å ikke se den. Trikset er å lukke ene øye og så "vaie" fra side til side med hodet!.. Funker hver gang! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 lagde meg en sånn drage idag. den fungerte ikke like kraftig som på filmen, men om jeg holdt foran det ene øyet fikk jeg derimot samme resultat. Lenke til kommentar
Audere Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja, du mister jo dybdesynet med to øyne. Effekten blir derimot tilnærmet den samme om dragen er langt unna. Så om den står på hylla i stua vil du nok få god effekt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Tanta mi hadde en slik statue som hang i et hjørne på veggen, og den snudde seg _alltid_ mot meg. Man blir helt paranoid. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Last ned deler her Enda en: Endret 16. mars 2008 av Joney Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Lagde dragen, og den virker fett. Broren min klarer derimot ikke å se den, men det er vel han som er mongo. Lager katten for øyeblikket. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tanta mi hadde en slik statue som hang i et hjørne på veggen, og den snudde seg _alltid_ mot meg. Man blir helt paranoid. Vet du, eller er det noen andre som vet hvor eventuelt man kan få tak i slike statuer... eller det bildet med Frankenstein-skapningen på som er på en youtube-video over her? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sett disse i action før, og blir like skremt hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå