Marius66 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei, jeg har en veninne som idag klarte å søle melk ned i tastaturet på den bærbare pcen ! latterlig, men der er ikkeno galt uten om at tasten har omgjort seg . som feks. hvis hun trykker på space , kommer bokstaven "m" frem. Noen som har erfaring med dette ? Går d an å gjøre om på dette igjen ? marius Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Demonter så mye som du er komfortabel med og tørk så mye du klarer. Melk lukter jo litt så en litt fuktig egnet klut er vel best. Q-tips er kjekt på vanskelige plasser. Husk at det må tørke GODT, flere dager hvis elektronikken er / blir våt. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 sølte selv vann en gang på min bærbare... halvparten av tastene funka ikke på 2 dager... men de funker nå.. uten at jeg gjorde noe mer spess enn å ta av noen taster og tørke .. Lenke til kommentar
Marius66 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 takker for svar ! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 når uhellet er ute så vil jeg anbefale å fjærne alt som har med strøm å gjøre.. ta ut kontakten og napp ut bateriet.. er det vann kan det jo bare la det tørke.. prøve å få vekk mest mulig på å tørke /riste det ut.. evt sku opp slik at man slipper at det eirer. er det andre vesker ville jeg ha prøvd å fått tørket opp mest mulig og latt den tørke.. ikke skru på før man er sikker på at alt er borte og det er tørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå