Sirrush Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 tja, ikke mye og si, har lite erfaring med bilder og redigering (brukte Gimp på dette bildet) Kritiser meg bra nå all kritikk er bra kritikk i mine øyne... jeg vil jo bare lære mer hehe. Lenke til kommentar
johannesk Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Røyken likte jeg veldig godt, den var tøff Egentli fargene også. Det som ødelegger mye for meg er de stygge overgangene etter sammensetningen av speilingen(?). Hele veien blir dette forstyrrende, og det i nedre venstre hjørne burde vært fikset på! Kunne kanskje prøvd enda mer kontraster? Er ikke sikker på dette siste.. Lenke til kommentar
Sirrush Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Røyken likte jeg veldig godt, den var tøff Egentli fargene også. Det som ødelegger mye for meg er de stygge overgangene etter sammensetningen av speilingen(?). Hele veien blir dette forstyrrende, og det i nedre venstre hjørne burde vært fikset på! Kunne kanskje prøvd enda mer kontraster? Er ikke sikker på dette siste.. Hmm, skal prøve og fikse de overgangen og laste opp et nytt bilde i kveld! Kanskje prøve meg litt ut med kontraster og...... Takk for kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå