levlex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 I morgen lanserer Samsung og Adidas treningstelefonen Micoach. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Samsung F110 Adidas: 102 x 45 x 15 mm Quad band, GPRS, EDGE, 176 x 220p, 262K farger 2MP kamera 1GB minne + microSD FM-radio med RDS BT med A2DP Støtter også Office-dokumenter og PDF så ikke umulig den kommer med S60. Har uansett mer troen på SEs C702i. Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg skulle ønske en mobil med stor skjerm, godt utnyttet areal, gode taster, uten fotoapparat/temperaturmåler/pulsmåler/trådløst hodetelefonstøtte/dagbok/juggel-metall/usolid plast, med 3,5 jack, en brukbar musikkavspiller som ikke krever at du legger inn 200mb med drittprogramvare som ikke en gang fungerer med de nyeste operativsystemene, og uten taktisk plasserte ikoner i menyen som linker til wap-sider som skal suge ut enda mer penger fra deg. Ingen av de nye telefonene som har dette, ingen av de nye telefonene som er en mobiltelefon lenger. Må tilbake til Dødelig Våpen 3, hvor de står med koffertmobiler og alikevel får jobben gjort... Har mer lyst å eie mobilen min, enn mobilen eier meg. Endret 6. mars 2008 av sleif Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Vet ikke hva Samsung har av spennende features, men vet Nokia kommer med en oppfølger til 5500 etterhvert, og den virker betydelig mer interresant. De har tatt konseptet treningsmobil betydelig lenger enn vi får se med denne mobilen. Men ligger litt frem i tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg