RogueAlien Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg har fått et irriterende problem med at browserene mine noen ganger henger seg opp fullstendig. Når det skjer så skjer det alltid i det jeg skal laste opp en side eller en online video. Programmet låser seg og jeg kan ikke legge det ned. Hverken det og trykke på "x" knappen, høyre klikke og velge "close" eller bruke ctrl + alt + del og velge end application hjelper. Jeg greier ikke finne ut av hva som er problemet. Dette gjelder Mozilla Firefox og Opera. Jeg bruke ikke IE. Er det noe i internett som er problemet eller er det programmene? Har lurt på om jeg skulle formatert og reinstallert Windows men jeg har ikke mulighet til og ta sikkerhetskopier akkurat nå så da er ikke det den beste løsningen for meg nå. Noen som har hatt samme problemet? For informasjonen skyld så har jeg ikke dette problemet med noen andre ting. Jeg kan spille spill uten at noen av dem henger seg. Det eneste som hjelper i denne saken når browseren henger seg er og restarte hele maskina ved hjelp av "restart" knappen på fronten av kabinettet men jeg vil gjærne slippe å gjøre det mer i fremtiden da jeg er redd for og få skade på harddisk og andre ting. EDIT: Jeg har Windows XP Pro SP2. Avast! Anti-Virus og Comodo Firewall. Endret 5. mars 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er helt sikkert Adobe Flash som tuller. Prøvd å installere nyeste versjon av dette programmet manuelt? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det er helt sikkert Adobe Flash som tuller. Prøvd å installere nyeste versjon av dette programmet manuelt? Nei men da skal jeg prøve det da. Får håpe det hjelper. EDIT: Da har jeg gjort det og jeg krysser fingra for at problemet ikke dukker opp igjen. Endret 5. mars 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå