Gå til innhold

Nytt Skjermkort til Tv, film og spilling.

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny pc og lurer på hvilket Skjermkort som anbefales til Tv, film og spilling. Skal koble pc opp mot en tv med full hd, for å se filmer og tv, skal også ha en egen spille skjerm. Prisklassen på kortet er 1500-2500 kr.

er det noen som har noen anbefalinger?

Har sett på Asus Radeon HD 3870 512MB Skjermkort eller er det noen som er bedre en dette i denne prisklassen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
8800GT, link :)

Fint om du kunne begrunnet hvorfor dette kortet er bedere?

Skal kjøpe meg ny pc og lurer på hvilket Skjermkort som anbefales til Tv, film og spilling. Bruken kommmer til å være 50/50 når det gjelder spill å film.

Skal koble pc opp mot en tv med full hd, for å se filmer og tv, skal også ha en egen spille skjerm. Prisklassen på kortet er 1500-2500 kr.

er det noen som har noen anbefalinger?

Har sett på Asus Radeon HD 3870 512MB Skjermkort eller er det noen som er bedre en dette i denne prisklassen?

Lenke til kommentar

da ser det ut som om det blir et Radeon HD 3870 skejrm kort her.

Jeg vil anbefale HD 3870 på det varmeste! Utrolig lite strømkrevende og veldig fremtidsrettet. Og video/bilde-kvalitet er meget bra! Har hørt mange som har sett forskjell fra 8800GT og HD 3870 på klarhet og skarphet på skjermen der HD 3870 er endel bedre! Det fungerer også utmerket til nyere spill. Har selv en overklokket versjon av HD3870 og spiller Crysis på High i 1440x900 oppløsningen!

Hvis du ønsker å ha spill med skjermkort så anbefaler jeg Sapphire, HIS eller Asus da du får spill med i pakken :D Det følger også med en DVI til HDMI konverter så den er veldig klar for oppkopling til tv-skjermen!!

Du vil garantert bli fornøyd!

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...