ones Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Lurer på om det er noen i det hele tatt som klarer motta sms uten å restarte tlf med onecall og samsung? Vet at enkelte L760 og U700 ikke klarer det, men gjelder dette alle tlf av de modellene, og evnt ALLE samsung telefoner? Begynner å bli rimelig lei, og skifter snart til tele2 champion om de ikke klarer fikse problemet! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 du må nok gjøre om nummret til meldingssentralen. Så lenge one call gikk fra telenor eller netcom over til The Network Norway er det nytt nummer som skal inn her. Fikset dette en dag når en jeg kjenner gikk fra netcom til tele2... Da fant jeg numret på tele2.no, så regner med du finner det på onecall.no også Lenke til kommentar
persilledusk Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) en venninne av meg hadde dette problemet, men klarte ikke å løse det. Selv da vi byttet telefon og simkort (jeg har også onecall), fungerte mitt simkort i hennes samsung, og hennes simkort i min sony ericsson, men ikke da hun prøvde å sette sitt eget i sin egen telefon. Hun prøvde et nytt simkort fra onecall ,men fungerte fortsatt ikke... hun gav opp, og gikk til chess... Endret 5. mars 2008 av LazyLine Lenke til kommentar
ones Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 meldingssentral er riktig. det er ikke problemet. LazyLine: Du klarer altså motta sms med din samsung? Hvilken samsung har du? Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har U700 og greier ikke og motta sms. Har rett nr til meld sentral. Greide og motta sms med min Samsung D820 (tror jeg den heter). Snakka med one call på mandag, de sa det var heng i systemet, men de har ikke greid og ordne opp i det enda.. kjedelig:-S Lenke til kommentar
persilledusk Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 meldingssentral er riktig. det er ikke problemet. LazyLine: Du klarer altså motta sms med din samsung? Hvilken samsung har du? vel.. jeg har sony ericsson.. men da jeg satte mitt onecall-kort i min venninnes samsung mobil, klarte jeg å motta sms!! som virker helt utrolig, siden hun ikke klarer det med sitt simkort.. vet ikke helt åssen modell det er, en litt eldre hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå