Iarwain Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Ser dette litt bra ut? http://home.no.net/vsolberg Jeg måtte bare få noen tips og noen kommentarer.. dessuten, jeg trenger en gjestebok... anyone? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ting jeg ikke liker: At siden er i sort hvitt. At det står "Vegard er tøff" som tittel At det står "larwain" overalt uten noen grunn Den skarpe overgangen mellom "tekstboksen" og bakgrunnsbilde. At hele siden er stjålet Tinge jeg liker: Bakgrunnsbilde (som dessverre forsvinner helt) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Huff og huff... Gjestebok-scripts finner du drøssevis av på hotscripts.com Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ting henger liksom ikke sammen, på en måte..Ser litt rart ut. a:hover-fargen i menyen er for lys slik at den nesten "forsvinner" når du tar musa over. Bakgrunnsfargen i menyen skiller seg kanskje litt vel mye ut. Lenke til kommentar
V1sual Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 helt "OK" side... men syns du burde prøve å eksperimentere mer med siden din. Du har mye mer å lære... ellers en fin side Lenke til kommentar
Iarwain Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Ting jeg ikke liker: At siden er i sort hvitt. At det står "Vegard er tøff" som tittel At det står "larwain" overalt uten noen grunn Den skarpe overgangen mellom "tekstboksen" og bakgrunnsbilde. At hele siden er stjålet smaken er som baken, jeg likte den i svart-hvit.. Tittlen er tøff nok den :wink: står det Iarwain overalt? jeg kunne bare se det på en plass.. i logoen.. men men.. hvor er siden min stjålet fra? Lenke til kommentar
Iarwain Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 helt "OK" side... men syns du burde prøve å eksperimentere mer med siden din. eksperminetere? call me stupid, men jeg leste en plass at det var best å ha det litt enkelt... men uansett, hvordan eksperimentere? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 helt "OK" side... men syns du burde prøve å eksperimentere mer med siden din. eksperminetere? call me stupid, men jeg leste en plass at det var best å ha det litt enkelt... men uansett, hvordan eksperimentere? Endre CSS fila, skifte farger....font...bakgrunnsfarge...tittel ...ja, det kaller jeg å eksperimentere. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ikke mye sol på den kroppen nei. :-? Kommer du fra Bodø? Ellers er jeg enig med de over. Lenke til kommentar
Iarwain Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 fra bodø? nei, litt nord for bodø.. hvordan det? JA, JEG BOR I SKAUGEN!!!! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Fordi dette bildet: http://home.no.net/vsolberg/bilder/gaute.jpg ser ut som om det er tatt på kaia i Bodø. Lenke til kommentar
Iarwain Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 det bildet er tatt på kaia i bodø..... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 si fra til søstra di at jeg hatte tatt ho når som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå