Gå til innhold

Fotballkommentatorer og deres noe "irriterende" kjennetegn

DeTomaso

Anbefalte innlegg

Denne her er ihvertfall klasse

1000x1000 millioner takk for den linken! :D

"Han tar litt innlegg" :D

"Han sentrer til den fyren der" :D

"Han får ballen og han og han!" :D

"Det var veldig farlig!" :D

"Se på den lekerbisken!" :D

"Det smartese han gjorde var å skyte ballen i mål" :D

"Han scorte mål!" :D

:!: :!: :!: *Ler meg i hjel!* :D :D :D

Sorry for overdrevent smiley bruk.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av de norske kommentatorene så mener jeg at Canal+ sine holder høy klasse;

- Kenneth Fredheim

- Thor-Rune Haugen

- Arve Fuglum

- Øyvind Johannessen

I tillegg til de har vi altmuligkommentatoren Thor Eggen som bestandig er festlig. Han har forøvrig to faste fraser, nemlig "distinkt" og "kvalifisert". :)

Lenke til kommentar
Thor Eggen som alltid sier "Dirk Kaut" hvordan han klaret å få Kuyt til å uttales Kaut er for meg fortsatt en stor gåte.

Nå uttales vell Kuyt som Kaut, vist du skal uttale det rett.

En av kommentatorene, tror det var Alsaker, er gift med en Nederlandskkvinne, og har dermed ganske god peiling på Nederlands. Han sier også Kaut.

Kan legge til at Engelske kommentatorer på C+ også gjør det.

Lenke til kommentar

Arve Fuglum vil jeg kåre til tidenes værste PL kommentator hos C+.

Han har en utrolig evne, til å alene, ødlegge en enormt god fotballkamp.

Hvordan denne mannen var P1 kommentator før forstår jeg ikke, han forklarer INGENTING av spillet, han bare snakker om totalt uinnteressane ting. Forteller heller ikke nytting informasjon om spillerne, bare drit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hver gang dommer'n blåser for pause eller kampslutt, utbryter Thor Eggen hver eneste gang; "og DER var det gjort..."

Kan jo argumentere med at han for så vidt har rett, i alle fall når det blåses for fulltid. Men er litt komisk når han også sier dette ved pause, og hver eneste gang bruker nøyaktig de samme ordene...

Lenke til kommentar
Hver gang dommer'n blåser for pause eller kampslutt, utbryter Thor Eggen hver eneste gang; "og DER var det gjort..."

Kan jo argumentere med at han for så vidt har rett, i alle fall når det blåses for fulltid. Men er litt komisk når han også sier dette ved pause, og hver eneste gang bruker nøyaktig de samme ordene...

Jeg ser det for meg (hører). La ikke merke til det før du sa det. :p

Lenke til kommentar

Hehe... Veldig bra!

Har lagt merke til det jeg også :-)

Thor Eggen er etter min mening mere komisk enn irriterende da...

Detomaso

Lenke til kommentar

Utrolig at ingen ikke har nevt den eminente sogningen Tv2 bruker på endel Sumo sendte fotballkamper. Har ikke lagt spesiellt merke til han før jeg så treningskampene til Brann denne sesongen, men da fikk jeg i alle fall min dose fullstendig oppfyllt.

Etter å ha hørt med min lillebror som holder til i Ålesund og derfor også følger med på alle kampene dems, så har i de slitt med fyren sammenhengende i flere sesonger.

Ord som en ikke skulle tro fantes, kommer titt og ofte, eksempelet jeg kommer på i farten: badln (ball).

Må innrømmet at jeg ikke vet navnet på fyren, så det kan være han allerede er nevnt, menmen. Uansett, noen minutter er underholdene. Litt friskt og nytt, men en hel kamp, og sågar en hel sesong (for Ålesund tilhengerne), tørr jeg ikke tenke på :p

**endring: etpar skrivefeil

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...