Lampen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 er det noen som vet om et program som gjør at bakgrunnen min beveger seg eller no`? aner ikke helt hva jeg vil ha. men bare noe som er jalla og fanzy Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 En animasjon som bakgrunn? tror ikke dette er mulig, uten at jeg skal si meg så altfor sikker... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gif bilder skal fungere, men om du har vista ultimate så kommer det med Dreamscenes som tillater video som bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Prøvde å sette en .gif animasjon som bakgrunn nå, men bildet endte opp stillestående og uklart. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 hm har bare vista home premium. hadde vært max rått om man kunne hatt feks en video som bakgrunn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 En løsning kanskje? http://www.itavisen.no/sak/381793/ Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hm har bare vista home premium. hadde vært max rått om man kunne hatt feks en video som bakgrunn Blir du ikke rimelig lei når den står på repeat konstant? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Det kommer til å bli bortkastet ytelse for pcen sin del, ser heller ikke poenget med en animasjon til bakgrunn. Uannsett, Animation Desktop 1.2 Kos deg MVH Johsse Endret 6. mars 2008 av Johsse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå