Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

tysk retting på postkort...

Anbefalte innlegg

kan noen rette dette postkortet jeg har skrevet?

Hallo, meine Freundin.

ich Freude mich als Du kommen auf Besuch. Wir sollen viel Spaß machen. Das erste wir machen sollen ist eine Restaurant besuchen. Danach sollen wir der Maus und Kino einsteigen. Ich habe gehört dass der einen wunderbar Film ins Kino gehen. Ich Treffen dich auf Flughafen.

Bis dann, Anna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan noen rette dette postkortet jeg har skrevet?

Hallo, meine Freundin.

Ich Freude mich als Du komst auf Besuch. Wir sollen viel Spaß machen. Das erste wir sollen machen ist eine Restaurant zu?besuchen. Danach sollen wir der Maus und Kino einsteigen. Ich habe gehört dass der einen wunderbar Film ins Kino gehen. Ich Treffen dich auf Flughafen.

Bis dann, Anna.

Jeg har ikke hatt tysk på snart 10 år. Bare retter det jeg tror, så får du sjekke det nærmere.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hallo, meine Freundin.

Ich Freude mich als Du komst auf Besuch. Wir sollen viel Spaß machen. Das erste wir sollen machen ist eine Restaurant zu?besuchen. Danach sollen wir der Maus und Kino einsteigen. Ich habe gehört dass der einen wunderbar Film ins Kino gehen. Ich Treffen dich auf Flughafen.

Bis dann, Anna.

Hej, jeg er tysk, det heter:

Hallo meine Freundin,

ich freue mich, dass Du zu Besuch kommst. Wir werden viel Spaß haben. Zuerst sollten wir ein Restaurant besuchen. Danach sollten wir ins Kino gehen. Ich habe gehört, dass ein wunderbarer Film im Kino läuft. Ich treffe dich am Flughafen.

Bis dann, Anna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...