Blod Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 en halv full vanilla coke Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 championship manager.. feil svar. som en eller annen her sa, lærere Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Lærere er da ganske nyttige. Det er ikke alle som vil bli søppelkjørere må dere huske på. Har på følelsen at en del av dere sier det for å være "kule"... Det mest ubrukelige jeg har, som jeg kommer på, er en en rar kontroll til nintendo 64, som ble ødelagt etter en måned eller noe. A-knappen sluttet å funke. Lenke til kommentar
power Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 en halv full vanilla coke ja fy f........ det må jeg si meg enig i ass.. :smile: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 USB 1.1 nettverkssak. nettverk mellom to pc'er med usb 1.1, ikke noe nettverkskort ellernoe. Selve kabelen er 1 meter lang, og jippi, har ALDRI fått den til å virke. Snakk om bortkastet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Nettverk ja. Nå er jeg halvsliten. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 En side med masse smilyer på Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 hale beinet? trenger vi den? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 hale beinet? trenger vi den? nei. vi kan bare ligge på ryggen og skrive. bare vi har plastma skjerm i taket Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Rusta på bilen min (Corolla gti) : Dataspilla mine. Ikke bare er de ubrukelige til det meste, de bruker opp tida jeg skulle brukt på andre ting også. Værst er CS og D2:LOD, timene flyr!! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Min EQ, ekke morsomt å være empat. Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 all søpla som ligger på rommet mitt er ganske ubrukelig. Hvis ikke du er resirkuleringsfan numero uno da Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 En side med masse smilyer på den siden f***a opp pc'n min skikkelig! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 championship manager.. Du har ikke CM, ergo ubrukelig post. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 tamponger som loer! hørtes ikke noe særlig ut nei Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 [barneskole mode] hehehehe du sa tampong hehehehehe [/barneskole mode] ja det var det Kebab, OUT! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 [barneskole mode]hehehehe du sa tampong hehehehehe [/barneskole mode] ja det var det Kebab, OUT! kids.. :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 i know ...... back to topic : Kulde og betong Kebab, OUT! (er det flere enn meg som er lei av å lese "Des, OUT!") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå