Tullballj Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg mener at jeg har sett tilbud i et par butikker og kiosker at de selger Chess startpakke til 49 kr, stemmer det? Er det eventuelt med innmeldingsavgift og slikt i prisen, eller må det betales utenom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Høres reelt ut. Du kan evt. sjekke Chess sine nettsider. Sammenlign gjerne priser på telepriser.no og tenk gjerne over tilbudet fra Onecall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg mener at jeg har sett tilbud i et par butikker og kiosker at de selger Chess startpakke til 49 kr, stemmer det? Er det eventuelt med innmeldingsavgift og slikt i prisen, eller må det betales utenom? Du legger kr 49 på disken og får alt inkludert: nytt nummer, sim-kort og 100 kroner å ringe for. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Hvor selger de denne da? Kan ikke finne den noen stede Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvor selger de denne da? Kan ikke finne den noen stedeMener Narvesen har hatt dette tilbudet ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå