kazaa Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Vet noen om det finnes Micro ATX kabinett i aluminium? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det slo meg at du kaller deg "kazaa". Er dette fordi du bruker Kazaa? Hvis ja, IKKE GJØR DET! Har hørt at det er laget av hackere, og det florerer en farlig orm der (en boa constrictor! ). Om det finnes Micro-ATX i aluminium vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 www.microplex.no selger et Lian-Li microtower Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Takk! :smile: --------------------------------------------------------------------------- JA, jeg bruker Kazaa, men jeg tror jeg er på den sikre siden. Jeg har brannbur, Norton Antivirus (oppdatert), ad-aware. Og kazaa ligger på en pc jeg bare bruker til å laste ned ting på. Den pcen jeg bruker til vanlig, bruker jeg ikke kazaa på. :smile: :smile: Lenke til kommentar
tåa Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 JA, jeg bruker Kazaa, men jeg tror jeg er på den sikre siden. Jeg har brannbur, Norton Antivirus (oppdatert), ad-aware. Og kazaa ligger på en pc jeg bare bruker til å laste ned ting på. Den pcen jeg bruker til vanlig, bruker jeg ikke kazaa på. :smile: :smile: Da så! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jepp, Kazaa bruker masse CPU kraften når du starter det opp. Det finnes jo en skjermsparer man kan downloade som bruker idle CPU kraft til å løse medisinske problem (løsning på kreft gåten osv.).. på den måten samler man noe helt enorm datakraft. Ser ikke bort ifra at Kazaa gjør noe lignende, muligens med andre motiv. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Ikke for å dra denne topicen for off-topic, men hvem pokker er så dumme at de bruker KaZaA når det finnes KaZaA Light, uten ALL banner, reklame, poups og spyware, gratis fra for eksempel HER? Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg visste ikke at den versjonen fantes. Takk for tipset! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå