anaconda Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er normalt at man mister litt hår. Spørsmålet er hvor mye? Jeg har veldig tjukt hår, og fått ganske langt hår nå, har ikke vært hos frisør siden mai i fjor. Men jeg mister en god del hår. I dag jeg dusja, og vasket håret for første gang på 1 uke (vasker ikke håret mer enn 1-2 ganger pr uke), mistet jeg så mye hår at det tettet sluken i dusjen. Dette har aldri skjedd før, så nå er jeg bekymret. Er det normalt å miste så mye hår? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Man mister ganske mye hår på en uke egentlig, men merker det normalt sett ikke så godt fordi det detter av litt etter litt. Hvis du har brukt hårprodukter som f.eks. gel eller voks, så kan dette ha bundet opp hårstråene som egentlig ville ha falt av, helt til du vasket ut voksen. Eller hvis du har bundet opp håret på noen annen måte, med hårstrikk eller lignende, i fletter f.eks. så kanskje det kan gi lignende effekt. Eller det kan være helt tilfeldig også... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Oj. Tror du må snakke med noen. Sikkert ikke helt normalt. Har du tynnet håret? Jeg fikk tynnet håret mitt og mistet mye hår etter 2-3 månder. Og tynne betyr at firsøren/mamma tar en saks som ikke er helt som en vanlig saks, men med tagger på slik at den bare klipper noen få hårstrå. Men ikke noe som tetter sluken da, mer at det var på puta. Ca 10 cm lengde... Endret 5. mars 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er normalt at man mister litt hår. Spørsmålet er hvor mye? Jeg har veldig tjukt hår, og fått ganske langt hår nå, har ikke vært hos frisør siden mai i fjor. Men jeg mister en god del hår.I dag jeg dusja, og vasket håret for første gang på 1 uke (vasker ikke håret mer enn 1-2 ganger pr uke), mistet jeg så mye hår at det tettet sluken i dusjen. Dette har aldri skjedd før, så nå er jeg bekymret. Er det normalt å miste så mye hår? Hvis det er slik du skriver, så nei det er ikke "normalt". Det er ganske mye, og du vet nok selv hvor dette KAN føre hen. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Finn ut om faren til moren din mistet håret tidlig. Arver nemlig hårveksten av morfar. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Mangler du noen vitaminer? Tror det var mangel på B-vitamin som kunne føre til at håret faller av... Husker ikke helt. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Vasket håret i dag igjen. Mista ikke så mye. Noen hår, men ikke sånn som sist da sluken ble tett. Så var vel bare et engangstilfelle. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Finn ut om faren til moren din mistet håret tidlig. Arver nemlig hårveksten av morfar. kilde? Vil vite mer Lenke til kommentar
DHM Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Eneste rådet jeg kan gi, er å ikke bruke gelatin i håret hver dag over lang tid Hadde hanekam, og da brukte jeg gelatin, etter hvert begynte jeg å røyte som en kreftsyk katt når jeg dusja Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Finn ut om faren til moren din mistet håret tidlig. Arver nemlig hårveksten av morfar. kilde? Vil vite mer Dette har jeg også lest forferdelig mange plasser på internett, men så langt ingen troverdige kilder. For min egen del håper jeg heller at det arves av far... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå