toazty Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) booter fra DVD-en, kommer inn til installereing, velger HDD , så kommer jeg til "installing Windows" , der står den på copying files O% , og maskinen leser ikke engang av dvd plata, nå satt jeg inn 64bit versjonen av vista, og nå kom den ned på punkt 2, "expanding files" den leste DVD-en i 3 min , så stoppa den.. står på O% , kommer ikke videre... er det noe med disse acer maskiinene ?? nå har jeg fått i gang 32bit dvd en , men den stopper på 10% så langt har jeg ikke kommet før, men den stopper fortsatt, jeg har brukt disse dvd'ene mange ganger før og vet de fungerer... og jeg brukte dem sisst for 2 uker siden.. ingen som vet ha dette kan komme av? Endret 5. mars 2008 av TCi Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er ikke nødvendig å bumpe tråden etter noen få minutter. Bruke redigeringsfunksjonen om du har ekstra informasjon. Les retningslinjene angående bumping av emner. Postene er flettet sammen. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) åhhh... sry.... no more bumping.... nå prøvde jeg for 10. gang å installere... men pcen slutter å lese DVD-en, sånn helt uten videre... nå stoppa den på 15% ved installasjon.. vett ikkje ka eg ska gjør om eg ska le eller grine..... Endret 5. mars 2008 av toazty Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Prøv med en annen DVD-rom. Lesehodet er sikkert dårlig. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 kom så langt som 65% i dag, men der stoppa det også... , splitter ny pc også.. sende den inn til reperasjon da sikkert... møkka pc, har ikke en ektern dvd rom , så sliter litt med å få prøvd en annen... har en annen bærbar pc også, kanskje jeg kan prøve å bytte dvd rom , hmm... ringer acer hot line, gidder ikke å ødelegge garantien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå