Gå til innhold

klarer ikke å installere Vista,

Anbefalte innlegg

booter fra DVD-en, kommer inn til installereing, velger HDD , så kommer jeg til "installing Windows" , der står den på copying files O% , og maskinen leser ikke engang av dvd plata,

nå satt jeg inn 64bit versjonen av vista, og nå kom den ned på punkt 2, "expanding files" den leste DVD-en i 3 min , så stoppa den.. står på O% , kommer ikke videre... er det noe med disse acer maskiinene ??

nå har jeg fått i gang 32bit dvd en , men den stopper på 10% så langt har jeg ikke kommet før, men den stopper fortsatt, jeg har brukt disse dvd'ene mange ganger før og vet de fungerer... og jeg brukte dem sisst for 2 uker siden..

ingen som vet ha dette kan komme av?

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

åhhh... sry.... no more bumping.... :D

nå prøvde jeg for 10. gang å installere... men pcen slutter å lese DVD-en, sånn helt uten videre... nå stoppa den på 15% ved installasjon.. vett ikkje ka eg ska gjør om eg ska le eller grine.....

Endret av toazty
Lenke til kommentar

kom så langt som 65% i dag, men der stoppa det også... , splitter ny pc også.. sende den inn til reperasjon da sikkert... møkka pc, har ikke en ektern dvd rom , så sliter litt med å få prøvd en annen... har en annen bærbar pc også, kanskje jeg kan prøve å bytte dvd rom , hmm... ringer acer hot line, gidder ikke å ødelegge garantien..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...