toazty Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) jeg kjøpte meg en acer i dag, satte i gang med windows som allerede er installert, må bare konfigureres, alt gikk smertefritt jeg avinstallerte antiviruset , og så klarte jeg å avinstallere noe acer programvare, så nå etter restart, kommer jeg bare frem til der vista starter opp, der den grønne linja går med svart bakgrunn... når jeg booter OS så kan jeg velge "start maskinen på vanlig måte" eller jeg kan kjøre en "start oppstartsreperasjonsverktøyet (anbefales) men jeg kommer ingen vei med noen av delene, kommer bare inn der med den grønne linja og den går og går.... så tenkte jeg,, helvete heller, jeg har jo Vista ultimat på dvd, jeg kan jo bare installere den, booter fra dvd spiller, kommer inn, skal velge HDD, jeg tar hdd nr.2 den andre er det installert os fra før, men jeg turte ikke å formatere den hdd'en i tilfelle det ble skikkelig skjæring, så jeg valgte da nr.2 den begynner på installeringa, men dvd romen slutter å jobbe etter 20sek, og det står på 0% , lot den stå i 30 min , men ingen forrandring, har prøvd flere ganger, til ingen nytte, og nå sisste gangen, så kommer jeg ikke engang inn på Win,DVD-en , den laster inn filer og alt går fint, men så når den skal inn til installeringen så blir det plutselig bare HELT svart skjerm, og maskinen jobber ikke... begynner å bli litt små irritert, noen som kan hjelpe meg ? Endret 5. mars 2008 av toazty Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Glem det, misforsto litt Endret 5. mars 2008 av Godlike Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) sikkerhetsmodus er ikke et alternativ , har kun 2 alternativ, vanlig eller oppstartsreperasjonsverktøyet Endret 5. mars 2008 av toazty Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Trykk ALT F10 ved boot, hva skjer da? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 acer recovery management... nice... takk... tilbake til fabrikkstandard:D Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 NEIIIIIIIIII, nå står den på recovery management, står helt stille, gått i 4 sek, 0% hva gjør jeg nå ???? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) dette har skjedd før , jeg vet hva som kommer... reboot så blir det BARE svart skjerm, uten engang å komme inn i bios.. faen... dette er så hat , reperasjon igjen... 3 uker uten pc... tok en restart, nå kommer jeg ikke inn i bios engang... offff... hate pc.... svart skjerm med en liten strek som blinker.. er alt jeg får opp.. Endret 5. mars 2008 av toazty Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 etter 5 restart så kommer jeg atter en gang inn på PC-en, men hdd er formatert, og alt er borte vekk, alt+f10 , så kommer jeg inn i recover management, men der stopper den opp under installasjon som forrige gang... prøvde å installere windows på nytt, har dvd og alt.. men jeg kommer ikke lenger enn til copying files O% , og der stopper den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå