Gå til innhold

Garanti på Komplett.

Anbefalte innlegg

Hei!

Skjermkortet og Strømforsyninga mi gikk etter at jeg satt inn den nye harddisken min. Ikke vet jeg hvorfor de gikk men de fungerer ikke lenger. Har testet med andre strømforsyninger og skjermkort og det funker har også prøvd skjermkortet mitt i en annen PC. Men jeg må jo nå sende dette tilbake til Komplett siden jeg har Garanti på varene.

Det bør vel da gå greit siden jeg ikke har gjort noe fysiskt med noen av disse komponentene?

Det var en Chieftec PSU og et ASUS GF4Ti4600 :cry: ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Har opplevd det samme. Feilen som skjedde var at strømmen gikk og Pc'n ble bare skrudd av. Etter det ville ikke den starte. Da hadde PSU,skjermkort og nettverks kort tatt kvelden.

Det gikk helt greit å bytte det på garantien men jeg tok deg gjennom Norek da jeg handler den veien og ikke komplett.no

Skulle ikke være noe problem. Bare forhør deg om hvordan du skal retunere varene så tenker jeg det ordner seg. Lykke til :wink:

Lenke til kommentar

Jeg ville tvilt på om du fikk dette på garantien... Hvis du har satt inn en f.eks PSU og Skjermkort spisende harddisk så kan vel ikke komplett noe for det ? Har bare opplevd problemer med dette selv et par ganger, at åpenbare hardware feil ikke helt er like åpenbare hos komplett....

Men det koster jo ingen ting å spørre...Håper det ordner seg for deg iallefall....

Lenke til kommentar

Joda, håper det ordner seg, men de vet jo ikke om du var jordet mot kabinettet og slike ting når du monterte. Det er jo en grunn til at man ikke lenger har garanti på ferdigmonterte pc`er dersom man åpner dem...

Det er alltid kjiipt når slike ting skjer...

PSU får du sikkert byttet bare du ikke har brutt garantiseddelen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...