stian90_2 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, får satse på at det er 6.5" tommere da,.. Da må jeg nok legge ny jordkabel og strømkabel, Hvor stor burde kabelen fra batteri til jord være da ? Den må vist byttes ut den også. Så det spiller ingen rolle hvor tykke høytalerkablene er ? Kan jeg kanskje bare bruke orginale ? dem er vel til 60W høytalere, Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg regner med at du mener jord fra forsterkeren. Den bør være like tykk som plusskabelen, men det går om den er litt mindre. Hvis du mener fra bilen til batteri, så kan du oppgradere den til det samme som plusskabelen er også. Du kan også bytte kabler fra dynamo til motor og fra dynamo til batteri samtidig. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 De orginale høyttaler ledningene bør nok byttes ut. Men du trenger ikke å kjøpe noe ekstremt store kabler. Tror jeg bare har 2mm2 høyttaler kabler i min bil. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Hva slags høytalere har du i din da ? Hva er vits med stor jord til forsterer kabel, om ikke batteri til jord ikke er like stor ? Ja, den må vel byttes, vet bare ikke hvor mye større jeg bør bytte den inn i. Blir mange kabler dette gitt.. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har for øyeblikket bare JBL GTO komponentsett framme. Men siden jeg hater dem skal jeg sette inn Hertz MLK165 i påsken Kanskje jeg bro kobler dem på UsAmps MD43'en, får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå