OscarWoHA Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hei, Er det noen som jobber i Elkjøp, Expert eller lignende butikker som kan bekrefte at den nye PS3-bundlen med GT5 Prologue eller 3 Blu-Ray filmer kommer i slutten av måneden? Merker abstinenser nå som jeg har vært uten CoD i 1 uke. Edit: Har altså tenkt til å kjøpe ny PS3 når den blir bundlet med GT5 Prologue. Endret 5. mars 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Merker abstinenser nå som jeg har vært uten CoD i 1 uke. Flere som har solgt 60gb til blodpris og venter på et greit tilbud? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Solgte den faktisk for omtrent det jeg kjøpte den for, men vil ha en som ikke utvikler like mye varme og muligens mindre støy. Hehe. Den var jo nesten et år gammel, så da er det jo like greit å få seg ny med mer garanti. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 med mindre du kjøpte den i utlandet så er det jo ikke problem da man får jo 5 års reklamasjonstid når det er kjøpt hos butikk i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå