Syar-2003 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Det vil ikke hjelpe å forandre språk i en norsk utgave av ultimate til engelsk, en engelsk SP1 vil fortsatt ikke fungere da kjernen i oset fortsatt er norsk. Men om jeg Instalerer en Engelsk versjon av Vista Ultimate og endrer til norsk språk, kan jeg da install sp1? Og vil jeg merke noe forskjell? lissom at den ikke er helt norsk eller noe? Du må isåfall sette tilbake til Engelsk for deretter å avinstallere ultimate extra språkpakkene. Dog er det rapportert at noen har fått problemer med å gjøre dette. How to remove a language pack 1. Click Start, and then click Control Panel. 2. In Control Panel, click Clock, Language, and Region, click Regional and Language Options, and then click Change display language (sett alt til engelsk). 3. On the Keyboard and Languages tab, click Install/uninstall languages under Display language If you are prompted for an administrator password or for confirmation, type the password, or click Continue. 4. In Choose to install or remove languages, click Remove languages. 5. Under Select the languages that you want to remove, select the language that you want to remove, and then click Next(avinstaller alle untatt de opprinnelige 5). 6. Click the language that you want to remove, and then click Remove. Endret 9. mars 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det vil ikke hjelpe å forandre språk i en norsk utgave av ultimate til engelsk, en engelsk SP1 vil fortsatt ikke fungere da kjernen i oset fortsatt er norsk. Men om jeg Instalerer en Engelsk versjon av Vista Ultimate og endrer til norsk språk, kan jeg da install sp1? Og vil jeg merke noe forskjell? lissom at den ikke er helt norsk eller noe? Du må isåfall sette tilbake til Engelsk for deretter å avinstallere ultimate extra språkpakkene. Dog er det rapportert at noen har fått problemer med å gjøre dette. How to remove a language pack 1. Click Start, and then click Control Panel. 2. In Control Panel, click Clock, Language, and Region, click Regional and Language Options, and then click Change display language (sett alt til engelsk). 3. On the Keyboard and Languages tab, click Install/uninstall languages under Display language If you are prompted for an administrator password or for confirmation, type the password, or click Continue. 4. In Choose to install or remove languages, click Remove languages. 5. Under Select the languages that you want to remove, select the language that you want to remove, and then click Next(avinstaller alle untatt de opprinnelige 5). 6. Click the language that you want to remove, and then click Remove. Men om jeg install sp1 og så språkpakke vil jeg da få noen problemer? Og vil jeg merke forskjell fra norsk vista og engelsk vista med språkpakke? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Først en liten oppklaring: 1) Din Vista Ultimate MÅ være engelsk versjon (Engelsk DVD). 2) Du må IKKE ha installert Vista Ultimate extras språkpakker. Oppfylles dette vil du kunne få Vista SP1 via Windows Update nå i mars. Er din Vista DVD (installasjon) Norsk versjon får du ikke installert noen SP1 føre i April . Dette er uansett om du har Vista Ultimate Extras språkpakke med engelsk installert. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Først en liten oppklaring:1) Din Vista Ultimate MÅ være engelsk versjon (Engelsk DVD). 2) Du må IKKE ha installert Vista Ultimate extras språkpakker. Oppfylles dette vil du kunne få Vista SP1 via Windows Update nå i mars. Er din Vista DVD (installasjon) Norsk versjon får du ikke installert noen SP1 føre i April . Dette er uansett om du har Vista Ultimate Extras språkpakke med engelsk installert. Så utti april kan jeg instalere norsk språkpakke på min Engelske vista? ( med sp1 ) Jeg har vista engelsk dvd, men jeg vil ikke ha engelsk språk. Jeg kan klare meg med engelsk en måned, men vil helst ungå lengre enn det. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Siden du har Engelsk som core system kan du få installert SP1 nå i mars. Men det forutsetter etter hva jeg vet at du avinstallerer Norsk språkpakke først. Quote fra Nick White: Hey jaxim: If you only have English installed, and provided there are no blocking driver issues identified by Windows Update, SP1 should appear as an available update via Windows Update when it is released. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Merkelig at MS fortsatt ikke har kommet med en dato nå. 10-20 mars er midt i mars, så den burde snart være tilgjengelig for hvermansen. Uansett, lanseringa av SP1 siden den var ferdig har vært treigere enn treigt. Å måtte vente over 2 måneder etter at den er ferdig for alt annen en engelsk, tysk, fransk, spansk og japansk er noe så innihampen dårlig. Lurer på hvor mange som ender med SP1 fra andre steder som kanskje inneholder den ene og den andre søpla pga det somlet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå