Kheri Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Selvportrett tatt i studio med lamper:) Jobbet litt med det i photoshop Endret 6. mars 2008 av Siljeea Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kult bilde! En smule mye hvitt på venstresiden egentlig, men ellers bra! (Jeg kan ingenting om fotografering, men kommenterer det jeg ser! ) Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Psyko Pippi! Kult. Bra belyst. Men hva gjorde lampene med håret ditt!? Lenke til kommentar
Kheri Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg ville ha mest fokus på øynene og siden jeg har mye textur i håret tok det vekk mye av oppmerksomheten fra øyet, så jeg bluret det ned litt:) takk for kritikken Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hey, likte fokusen på øyet, ellers synes jeg håret ble rart. Er forresten fototreff i oslo https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=913638&hl= Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Litt mye hvitt på venstresiden, og håret er helt vasket ut. Har du gjort det i ettertid? Lenke til kommentar
si Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fint øye. Ville hatt med litt mer nederst, bildet ble litt tungt i bunnen. Få med litt hake og hals. Ellers fint synes jeg, uten å ha peiling på portretter. -si Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Litt for lite luft under, og synes håret ditt er litt rart! Surface blur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå