Gå til innhold

Super mario hjelp

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sitter og spiller den første supermario som kom ut til nintendo, og nå har jeg kommet til en borg, hvor verden bare repeterer seg selv, er samme kulissene hele tiden og bare løper i ring helt til tiden løper ut. noen som husker hvordan man kommer seg videre derifra?

Er desperat her nå....

Hjelp :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette mario:

Utennavn-1.jpg

Det er så etter hva jeg vet det første mario som kom. Og jeg er i borgen, der hvor alt er grått. Siste del av alle verden er en borg, hvor etter du har tatt flagget, så går du inn i en stor borg, i steden for den lille som er i på de andre delene av de forskjellige verdene.

Lenke til kommentar

Jeg vet svaret du lurer på hvis du ikke allerede har klart det!

Hvis det er der jeg tror.. Du har liksom 2-3 etasjer du kan velge i.. du må løpe inn i riktig.. og da sier det PLING liksom.. hvis du løper i feil så kommer det en lyd som viser at du har feil.. det er 3 sånne på rad, hvor du må løpe inn riktig, hvis du feiler må du begynne på nytt.. skjønner? :)

Hilsen Mariofan ;)

Lenke til kommentar

Hvis det er der jeg tror.. Du har liksom 2-3 etasjer du kan velge i.. du må løpe inn i riktig.. og da sier det PLING liksom.. hvis du løper i feil så kommer det en lyd som viser at du har feil.. det er 3 sånne på rad, hvor du må løpe inn riktig, hvis du feiler må du begynne på nytt.. skjønner? :)

Hilsen Mariofan ;)

Sier ikke noe pling uansett hva jeg løper inn i, men har funnet ut at dette heter VS: Super Mario Bros, og er arcade versonen, så er ikke helt samme som det orginale.

Men finner fortsatt ikke veien gjennom laburynten. er nesten litt hissig nå :p

Lenke til kommentar

Hilsen Mariofan ;)

Sier ikke noe pling uansett hva jeg løper inn i, men har funnet ut at dette heter VS: Super Mario Bros, og er arcade versonen, så er ikke helt samme som det orginale.

Men finner fortsatt ikke veien gjennom laburynten. er nesten litt hissig nå :p

aahhh... så kjipt da.. Men det er ikke samme opplegget da? Hvis du løper inn øverst først, så kommer du til noe nytt, der må du løpe inn nederst.. hvis det er riktig kommer det enda noe nytt, og hvis det er feil begynner den fra begynnelsen igjen?

Jeg har spilt igjennom alle Nintendospill som finnes tror jeg, og det er ikke så fryktelig lenge siden jeg runnet den første der, men hvis den du spiller ikke er som den orginale blir det vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...