Gå til innhold

Vegas trial, - får ikke inn lyd ved capture

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned trial-versjonen av Vegas, for å teste den før jeg evt kjøper.

Jeg prøver å føre over video fra mitt videokamera, Panasonic NV-GS300, men jeg får ikke lyd.

Jeg kjører Windows Vista.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lastet ned trial-versjonen av Vegas, for å teste den før jeg evt kjøper.

Jeg prøver å føre over video fra mitt videokamera, Panasonic NV-GS300, men jeg får ikke lyd.

Noen tips?

Bruker du Fire-wire? Da skal det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Noen tips?

Nei, USB 2.0

Lenke til kommentar

Noen tips?

Nei, USB 2.0

Så vidt jeg vet er kameraet ditt et DV-kamera, og da må du bruke Fire-wire. Det er det eneste som duger.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått tak i en firewire-kabel, men jeg får ikke til å ta capture i det hele tatt.

Etter å ha trykket Capture i Vegas starter Sony Video Capture-applikasjonen, men jeg finner ingen plasser jeg kan sette opp at den skal koble seg til kameraet mitt (som står i Tape playback mode) via firewire. Har lett rundt, og tilogmed rtfm...

Dette må det da være noen som har gjort før...?

Lenke til kommentar

Ja, dette har jeg da gjort mange ganger, og aldri hatt noen problemer med det. Er du sikker på at Vista kjenner igjen Firewire-kortet ditt (under device manager/enhetsbehandling)?

Lenke til kommentar

Ja, dette har jeg da gjort mange ganger, og aldri hatt noen problemer med det. Er du sikker på at Vista kjenner igjen Firewire-kortet ditt (under device manager/enhetsbehandling)?

Det står at "IEEE 1394 OHCI Compliant Host Controller Vendor" fungerer som den skal. Jeg vet ikke om jeg har noe annet jeg kan koble på for å teste heller.

Kan det være at jeg trenger en spesiell driver for kameraet?

Jeg prøvde forresten å overføre til en pc med xp (med usb), men fikk ikke lyd da heller. Jeg har ingen andre pc-er med firewire

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...