Miriel Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tegnet du det første bildet? :O Fy faen hvor bra det var! Takk Det er blyant ja. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tegnet du det første bildet? :O Fy faen hvor bra det var! Takk Det er blyant ja. Var det deg jeg så en reportasje av på NRK for en stund tilbake? Du er jammen meg ufattelig dyktig. Så levende og fine bilder... Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tegnet du det første bildet? :O Fy faen hvor bra det var! Takk Det er blyant ja. Var det deg jeg så en reportasje av på NRK for en stund tilbake? Du er jammen meg ufattelig dyktig. Så levende og fine bilder... Det var det nok ja NRK var der på åpningen av den første utstillingen min. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hm, tegningene jeg la ut i begynnelsen av tråden syns visst ikke lenger. Kanskje jeg gjorde noe feil. Prøver igjen Bitteliten tegning, mindre enn A4. Denne er også liten, litt større enn A5. Denne er stor, A2. Tilfeldig utvalg bare. Det første bilde er vel tegner på pc kansje? Så skikkelig sånn ut... Veldig kult bilde... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Utrolig mye bra talent her. Særlig Miriel, men det vet du vel fra før av, hehe. Har bumpa innom bloggen din før faktisk. Skulle ønske jeg gikk tegning når jeg gikk VGS, for gir opp alt for lett, særlig når det kommer til anatomi kanskje. Tegner aldri på noe lenger enn 2-3 timer maks, pga dårlig tolmodighet. Poster noen random klusseduller gjort nå i januar. Alt tegna med Intuos 3 og Photoshop. edit: Glemte å nevne at den første tegningen av dama + ørnen er etter referanse. Endret 3. februar 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det første bilde er vel tegner på pc kansje? Så skikkelig sånn ut... Veldig kult bilde... Nei, det er blyant Har brukt enormt lang tid på å få det jevnt Og det ser like svart ut i virkeligheten, det er ikke redigert. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er en håndtegning som er scannet inn og fikset litt på. Dvs, klippet vekk de aller groveste feilene og det unødvendige rundt. Resultatet av et bittelite tegnekurs jeg tenkte jeg fikk lyst til å lage idag. Ikke det at jeg er så utrolig flink, men prinsippet bak det er solid, iallfall. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Veldig kjekk tråd å lesa gjennom, mange her som verkeleg er flinke til å teikna! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå