Anvlaibar Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) nei... Endret 13. juli 2011 av Anulaibar Lenke til kommentar
N* Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) VBA Endret 16. juni 2009 av N* Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) her er noen tegninger fra da jeg var yngre; Endret 1. juli 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Eg begynnte å tegne idag, bere so derre veit det so er dette kunst!!! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Prøvde meg på å tegne Rose, favorittmaleriet mitt av Mark Ryden. Ble fornøyd, men jeg innser at jeg trenger hardere blyant for skyggelegging. Lenke til kommentar
SEO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Løst. Endret 16. august 2009 av SEO Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Damir så kult. visste ikke at vi hadde en slik tråd på forumet tegna denne litt sære tegningen en kveld hvor jeg hadde altfor lite å gjøre. jeg gjør narr av en utlendingkompis fra bosnia. han er tagget i bildet på facebook, og trynet hans ligner (synes jeg da). ps. vet ikke helt hvordan dette med å vise bilder i innlegg funker etc. så godt mulig det blir noe surr. edit: jaja, vet ikke helt hvordan jeg viser bildet direkte i innlegget, men det får nå så være. Endret 15. august 2009 av isaac elric Lenke til kommentar
Glowing_One Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Tegner litt innimellom for å fordrive tid For det meste det fantasien kommer opp med, men liker også å prøve å etterligne alt mulig rart. Er ikke noe sån super flink, men her er hvertfall en tegning jeg ble litt fornøyd med: Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 fin tegning har lyst til å lære meg å tegne litt anime selv. har lastet ned et par ebooks som forklarer og illustrerer, så skal nok øve meg litt når jeg får tid. ----------- men eh.. hvordan laster jeg opp bilde slik at det vises i innlegget mitt? Lenke til kommentar
Glowing_One Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 fin tegning har lyst til å lære meg å tegne litt anime selv. har lastet ned et par ebooks som forklarer og illustrerer, så skal nok øve meg litt når jeg får tid. ----------- men eh.. hvordan laster jeg opp bilde slik at det vises i innlegget mitt? Du finner bilde laster det opp, så trykker du på den Administrere vedlegg (over browse... knappen) og trykker på det lille dokumente med et pluss tegn på "Sett in vedlegg i teksteditoren" Sån jeg fikk det til hvertfall :!: Enda en tegning: Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 voila! takker for hjelpen glowing one tegnet denne for en liten stund siden. ble litt misfornøyd med høyre arm. den er ikke helt i "sync" med resten av tegningen. og her er tegningen jeg linket til forrige gang. som sagt, det er en tegning av en kamerat fra bosnia. trynet til høyre er nesten klin likt virkeligheten Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 KAZANG (tegnet i litteraturklassen) Lenke til kommentar
eppllepptikkk Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 voila! takker for hjelpen glowing one tegnet denne for en liten stund siden. ble litt misfornøyd med høyre arm. den er ikke helt i "sync" med resten av tegningen. og her er tegningen jeg linket til forrige gang. som sagt, det er en tegning av en kamerat fra bosnia. trynet til høyre er nesten klin likt virkeligheten Jesus kristus apeballer. Hva er galt med trynet ditt? Lenke til kommentar
Boktyven Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg liker å tegne politikere Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 jeg er ikke så god til å tegne ralistiskt siden jeg ikke har begynt på noen videregående skole enda, og bare tegner litt på fritida, men her er ivertfall noen bilder: (hvis det ikke passer inn i tråden så er scroll knappen på oversida av musa di ;P) Nice likte det siste bilde, va søtt ^^ Her er noen av mine tegninger tegner mest anime, manga stil Nice, tegna for det mæste manga æ også Her er en simpel tegning av noe rart. Jeg vil se folk med normale tegneferdigheter også, ikke bare yberskills naw, ka søtt ^^ Jeg er veldig glad i å tegne. Noe lineart jeg lagde for en uke siden elns. Holder på å fargelegge den : ] wow, nice ;o Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har bare holdt på i rundt 3 dager nå, so be kind Har virkelig fattet interesse for tegning though, det er jo ufattelig morro. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er det etter 3 dager ordentlig tegning så lukter jeg talent Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er det etter 3 dager ordentlig tegning så lukter jeg talent Tegning er ikke vanskelig, alle mennesker kan tegne godt. Alt dreier seg om å bruke tiden og bruke øynene når man tegner. Tegn hva du ser, ikke hva du tror du ser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå