Mad Esc Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Takk Melisma! Jeg har ikke scanner så tok bilde, takk for infoen Miriel! Må vel få tak i en bedre blyant. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bare scanner dere inn med vanlig scanner? Skulle gjerne hatt opp litt tegninger på blant anent Deviateart men har ikke fått de inn på PC i god kvalitet enda Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bare scanner dere inn med vanlig scanner? Skulle gjerne hatt opp litt tegninger på blant anent Deviateart men har ikke fått de inn på PC i god kvalitet enda Mm, jeg har en som er kombinert scanner/printer:P den er egentlig ganske dårlig, så det hender jeg retter litt på tegningene i photoshop etterpå. De blir ofte alt for mørke og grønne når jeg scanner dem. Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 dæven! er det nå jeg skal skrive "MIRIEL ER MIN BESTE VENN! sånn seriously " nå har du et oppdrag vettu.. du skal tegne meg legge ut her.. så blir jeg populær også! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Tegner mest Naruto Fan-art. Her er noen av tegningene mine: http://midnight-walker.deviantart.com Endret 25. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
sisko870 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Følte for å joine litt her, selv om det snart er et år siden tråden ble dannet Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 dæven! er det nå jeg skal skrive "MIRIEL ER MIN BESTE VENN! sånn seriously " nå har du et oppdrag vettu.. du skal tegne meg legge ut her.. så blir jeg populær også! Haha, Robin:D Du er søt du^^ Men jeg har jo tegnet deg! Selv om det er 4-5 år siden Følte for å joine litt her, selv om det snart er et år siden tråden ble dannet Kjempebra tegninger! Kult at du også har tegnet Mathilda:D' -Forresten, jeg har skaffet meg en blogg, hvor jeg skal skrive litt om mine tegneteknikker og slikt. Foreløpig er det bare noen små tips, og så har jeg skrevet litt om blyanter siden noen ba om det. Men det kommer mer der snart^^ www.miriel.vgb.no Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Miriel: Jeg er evig takknemlig, og skal bli fast leser av bloggen din.. Bare så du vet det! Du er utrolig!! Bedre talent skal man lete lenge etter! Og ja, ta det til deg for det fortjener du absolutt.. Magisk finmotorikk uten og skryte Edit: haha, jeg tror jeg er litt for ekstatisk når det gjelder tegninger.. But still.. Endret 18. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
sisko870 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kjempebra tegninger! Kult at du også har tegnet Mathilda:D' selvsagt har jeg tegnet Mathilda - hun er jo bare nyyydelig! <3 kjempeflotte tegninger du har! Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Miriel: Jeg er evig takknemlig, og skal bli fast leser av bloggen din.. Bare så du vet det! Du er utrolig!! Bedre talent skal man lete lenge etter! Og ja, ta det til deg for det fortjener du absolutt.. Magisk finmotorikk uten og skryte Edit: haha, jeg tror jeg er litt for ekstatisk når det gjelder tegninger.. But still.. Haha Takktakk^^ selvsagt har jeg tegnet Mathilda - hun er jo bare nyyydelig! <3 kjempeflotte tegninger du har! La deg til i watchlisten min på dA jeg, likte tegningene dine^^ Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg lagde nettopp en timelapse video av min siste tegning, og la den ut på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=xBFLIQFuRyo...re=channel_page Lenke til kommentar
CardinalOnVideo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Mye gammelt her, men, jeg prøver. Begynner kunstskole om ikke så lenge. CardinalOnVideo.deviantart.com Lenke til kommentar
CardinalOnVideo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Studerer visuelle kunstfag og design og gikk tegning og bilde ifjor, så jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av det jeg har gjort; Første er et selvportrett i kull og knett gummi. de andre er div fra studieåret. Dette må jeg inrømme at jeg nyter. Hvilken skole gikk du på? -Kommende kunstelev. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 fleire enn meg som får fryktelig lyst å begynne å teikne etter å bla gjennom denne tråden? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Meg også. Bare dumt at kunstlinjen drepte all skills og kreativitet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Jeg tegner tegneseriefolk.. Middelmådig, men ganske gøy å tegne. Kanskje jeg skal legge noe her, får se Endret 29. april 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 please send meg en melding hvis noen vet hvordAN man blir god på å tegne Manga! har tegnet litt biler, og kjøretøy i det siste, men manga ser litt morsomt ut Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Syke talenter i denne tråden må jeg si. Miriel er jo fotograf med blyant, helt vilt Veldig bra tegninger av Sisko også, man.. Lenke til kommentar
sinusitis Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) . Endret 26. mai 2009 av sinusitis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå