Hamnli2 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Lyst å lage en youtube-tutorial eller noe? Spesielt det blonde håret var imponerende, ser jo helt fotorealistsisk ut. Vis oss hvordan du gjør det Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Lyst å lage en youtube-tutorial eller noe? Spesielt det blonde håret var imponerende, ser jo helt fotorealistsisk ut. Vis oss hvordan du gjør det Hehe, ja, det kan jeg jo gjøre. Driver med en tengning nå, tenkte å lage en lignende effekt i håret der og, selv om det ikke er det på originalbildet. Legger ut link her hvis jeg ender opp med å gjøre det Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Elsket å tegne da jeg var mindre, skjønner ikke hvorfor jeg stoppet, hadde sikkert vært proff nå Her er min første tegning jeg er fornøyd med. Ca en uke siden jeg kjøpte meg blyant og tegneblokk nå: Endret 12. januar 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tegnet med blyant: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ^^ Disse 2 tegningen er noe av det beste jeg har sett innen tegning med blyant. Du er vanvittig flink å tegne og å gjengi detaljer som om skulle være et vanlig svart/hvitt bilde vi ser på! Gleder meg til å se andre ting du har tegna Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Mulig jeg har misforstått henne, men i mine øyne så ser det der ut som vanlig bilder som man bare har lagt en "tegning-effekt" over.. Så med mindre hun kan poste fremgangsmåten hennes i bilder eller på video, ja da tør jeg påstå at hun kødder med oss. Edit: og hvis ikke det er bløff, ja da skal jeg bøye meg og kalle deg for mester Etter å ha sett på deviant art sida di, så tror jeg faktisk på at du har tegna disse to barna selv! Helt utrolig talent.. Endret 21. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Mulig jeg har misforstått henne, men i mine øyne så ser det der ut som vanlig bilder som man bare har lagt en "tegning-effekt" over.. Så med mindre hun kan poste fremgangsmåten hennes i bilder eller på video, ja da tør jeg påstå at hun kødder med oss. Edit: og hvis ikke det er bløff, ja da skal jeg bøye meg og kalle deg for mester Etter å ha sett på deviant art sida di, så tror jeg faktisk på at du har tegna disse to barna selv! Helt utrolig talent.. Url til deviantart siden hennes? Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg er veldig glad i å tegne. Noe lineart jeg lagde for en uke siden elns. Holder på å fargelegge den : ] Endret 23. januar 2009 av Misunne Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mulig jeg har misforstått henne, men i mine øyne så ser det der ut som vanlig bilder som man bare har lagt en "tegning-effekt" over.. Så med mindre hun kan poste fremgangsmåten hennes i bilder eller på video, ja da tør jeg påstå at hun kødder med oss. Edit: og hvis ikke det er bløff, ja da skal jeg bøye meg og kalle deg for mester Etter å ha sett på deviant art sida di, så tror jeg faktisk på at du har tegna disse to barna selv! Helt utrolig talent.. Oi, hehe. Har ikke vært innom her på en stund. Men, jo da. De er tegnet På ark, med blyant. Kommer vel en video etterhvert, men det er så stress å skulle filme og ordne når jeg egentlig bare vil tegne Men på dA har jeg jo steg for steg bilder av tegninger, også et par jeg ikke er ferdig med enda ^^ Url til deviantart siden hennes? www.josephine-death.deviantart.com Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Min tegning på paint. Ble ganske fornøyd selv. http://img218.imageshack.us/img218/4193/burnnm4.jpg Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Miriel: Jeg ville ikke legge ut linken din, visste ikke om du ville det eller ikke Du er forresten min nye helt innenfor tegning. Du burdte bli berømt!! Se så flink jeg er til å tegne a!!! Tøff ikke sant? Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Miriel: Jeg ville ikke legge ut linken din, visste ikke om du ville det eller ikke Du er forresten min nye helt innenfor tegning. Du burdte bli berømt!! Se så flink jeg er til å tegne a!!! Tøff ikke sant? Hehe, takk Alltid koselig at folk tror jeg jukser, det viser jo bare at jeg får til det jeg prøver på^^ Hehe, stilig. Frihånds eller lagt over? Eller kopiert etter, kanskje? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, skepsis mot tegningene dine er jo bare et mega-kompliment!! haha, jeg la hele min sjel inn i å tegne Sprett med gulrot-is, det er mitt mesterverk til verden! Skal åpne galleri snart så folk kan se mine Disney kunstverk.. Fra spøk til alvor, jeg har aldri vært borti noen som takler blyant og papir på den måten du gjør.. Det er talent resten av verden bare kan drømme om! ^^ Aldri slutt og tegne er du snill!! Det er en ordre.. Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hehehe Takk ^^ Har ikke planer om å slutte nei. Men det er fryktelig vanskelig å komme inn på kunst-relaterte skoler når man ikke har gått tegning, form og farge har jeg funnet ut. Så nå har jeg tatt eksamner i de tre fagene + kunsthistorie som privatist, og så håper jeg å komme inn på en gullsmedskole til høsten Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, det håper jeg virkelig at du får til, kan ikke skjønne noe annet enn at du burdte få komme inn hvor enn du søker hen med det talentet! Jeg mener, de burdte anse seg heldige til å få en med dine ferdigheter Lykke til ihvertfall Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dæven Miriel, du er dyktig du! Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Takktakk Jeg tegnet et lite portrett i natt. http://josephine-death.deviantart.com/art/...ariel-110992723 Det er ca A5, og tok ikke så lang tid... Bare for å ha noe å gjøre når jeg ikke orker å tegne det jeg egentlig holder på med for tiden. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Miriel, hvordan får du så bra kontrast på tegningene? Min blyant kan ikke lage så sort farge... Veldig bra tegna også - håper du legger ut en video, hehe. Prøvde å tegne litt, skulle kanskje ha laget det litt større. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg bøyer meg i viskelær-støvet ditt Mad Esc Utrolig talentfulle folk her inne på forumet, blir helt paff jeg! Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Miriel, hvordan får du så bra kontrast på tegningene? Min blyant kan ikke lage så sort farge...Veldig bra tegna også - håper du legger ut en video, hehe. Prøvde å tegne litt, skulle kanskje ha laget det litt større. Tegningen ser veldig bra ut Har du tatt bilde av den? Den syns kanskje bedre om du scanner den inn:) Jeg bruker Staedtler blyanter, de lager minimalt med gjennskinn, og 8B blir ordentlig svart. Må selvsagt ta i litt, og tegne over mange ganger, men om man jobber litt med det, blir det svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå