Bishy Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hei, jeg mistet lyden for en stund siden, og har prøvd alt for å få det til å fungere. Og er ganske sikker på at det var det integrerte lydkortet som hadde takket for seg, så jeg dro å kjøpte meg et veldig enkelt å billig lydkort (Sound Blaster Audigy SE) Jeg puttet det i PCI ingangen. installerte drivere osv, men når jeg restartet data'n så står d fremdeles ingen lydutdataenhet installert, jeg må inrømme jeg er ikke så flink når det gjelder pc "mekking". og mitt spørsmål er: må jeg ha en strøm kabel til lydkortet? jeg ser det er 2 inganger på undersiden. takk for hjelpen, og det er ingen grunn til mobbing Endret 6. mars 2008 av Bishy Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Først av alt, endre navn på tråden. Hvis det er er utganger, og ingen av strømledningene du har i pcen passer, er det sikkert til frontutgangene som er framme på pcen. Du er sikker på at det sitter skikkelig i? Edit : Du har vel ikke mulighet til å ta bilde av dette? Endret 5. mars 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
Bishy Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) ok sånn er det: jeg satt in lydkortet, startet maskinen som fant lydkortet og lastet ned de nyeste driverne, jeg restartet å maskinen finner ikke kortet. jeg restarter igjen og maskinen vill ikke starte, jeg tar ut koretet å maskinen starter.. vet ikke helt va jeg skal gjøre. Lydkortet skal fungere siden det er lydkort av samme type som er integrert.. Forvirret :S Endret 6. mars 2008 av Bishy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå