Gå til innhold

Problemer med nytt lydkort.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg mistet lyden for en stund siden, og har prøvd alt for å få det til å fungere.

Og er ganske sikker på at det var det integrerte lydkortet som hadde takket for seg, så jeg dro å kjøpte meg et veldig enkelt å billig lydkort (Sound Blaster Audigy SE)

Jeg puttet det i PCI ingangen. installerte drivere osv, men når jeg restartet data'n så står d fremdeles ingen lydutdataenhet installert, jeg må inrømme jeg er ikke så flink når det gjelder pc "mekking". og mitt spørsmål er: må jeg ha en strøm kabel til lydkortet? jeg ser det er 2 inganger på undersiden.

takk for hjelpen, og det er ingen grunn til mobbing :p

Endret av Bishy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt, endre navn på tråden.

Hvis det er er utganger, og ingen av strømledningene du har i pcen passer, er det sikkert til frontutgangene som er framme på pcen.

Du er sikker på at det sitter skikkelig i?

Edit : Du har vel ikke mulighet til å ta bilde av dette?

Endret av !Butthead!
Lenke til kommentar

ok sånn er det: jeg satt in lydkortet, startet maskinen som fant lydkortet og lastet ned de nyeste driverne, jeg restartet å maskinen finner ikke kortet. jeg restarter igjen og maskinen vill ikke starte, jeg tar ut koretet å maskinen starter.. vet ikke helt va jeg skal gjøre. Lydkortet skal fungere siden det er lydkort av samme type som er integrert..

Forvirret :S

Endret av Bishy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...