Edstro Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hei, jeg er 17 år og ønsker å kjøpe et domene. Kan jeg det eller må jeg være 18? Jeg ser ingen plasser på domeneshop.no at man må være 18 år gammel. Endret 5. mars 2008 av eddielie30 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg kjenner ikke til at det er aldersgrense på sånt. På .no kreves det organisasjonsnr. Hos godaddy får du domene til 50kr. Billig webhosting: http://www.3ix.org/one_dollar_web_hosting.php Endret 5. mars 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Med tanke på at han er under 18, så kan han antagligvis ikke betale med VISA heller. Forøvrig er det vell noe i forbrukerloven som sier noe at salg via katalog/internett/telefon er forbeholdt folk 18+. Tror ikke dette er noe du skal bry deg så mye om. Ta en titt på en av disse, for rimlige domener og evt. hosting. www.laxhost.com www.noyos.no Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 ska du ha .no domene? eller .com.org osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå