suzukiken Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hvilket bilspill er best? etter min mening så elsker jeg Forza Motorsport til Xbox. Jeg har ikke prøvt forza 2 for jeg har ikke xbox 360. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva som er best er vel relativt, men skal vi dømme etter realisme er jo FM2 best, så gjenstår det å se hvordan GT5 blir. Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) jeg prøvde GT4 på PS2. Det var helt dritt samenlignet med FM1. Endret 5. mars 2008 av suzukiken Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Rallisport Challenge 2 på Xbox er fremdeles det beste. Det ser også bedre ut enn 99% av dagens bilspill. Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 jeg har ikke hørt om det før, men det hørtes ut som et rallyspill, og det er ikke det jeg liker best. Jeg skal se lit på det. Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 TOCA Race Driver 2 på Xbox er også bra. Haugevis av forskjellige motorsport grener. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Test Drive Unlimited er også veldig bra Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvorfor lurer du på hvilken bilspill som er best? Det er vel en subjektiv mening, som ingen andre kan ha slikt uten videre. Om du har en Xbox 360, kjøper du Forza. Har du derimot en PlayStation 3, venter du til Gran Turismo 5 kommer ut. Birger Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 jeg ville bare se om det fiolk mener at det finnes bedre spill en Forza. Lenke til kommentar
117 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Forza Motorsport 2! Per dags dato er det ingen som er i nærheten! Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Rallisport Challenge 2 på Xbox er fremdeles det beste. Det ser også bedre ut enn 99% av dagens bilspill. enig, men Dirt er bortimot like bra. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er det seriøse spill vi snakker om her får jeg si at Dirt er det beste jeg har prøvd. Hvis vi også snakker om useriøse spill er Motorstorm og Burnout Paradise personlige favoritter. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Gran Turismo er garanert best. Ett skikkelig originalt bilspill det. Nå kommer jo femmern som nesten ser helt ekte ut da til PS3. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Realistisk sett er Forza 2 en klar vinner, det finnes ingen banebilspill til konsoll som er like realistisk som Forza 2 med tanke på skadesystem og hvordan bilen oppfører seg på banen. GT4 er et meget godt bilspill det og men det har ikke en skademodell på bilene. Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 jeg prøvde en bil med over 1000hk med traction controll på på gt4 , men bil spant ingen ting. det er vel kansje lit urealistisk. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Men nå er jo GT4 et PS2 spill og bilene hadde stort sett veldig god styring. Demoen til GT5:Prologue hadde i alle fall nydelig grafikk og jeg synes styringen virker bedre enn på Forza2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå