Gå til innhold

Stort priskutt på Xbox 360 fredag

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Xbox 360 Elite 120GB til 2999 kr på elkjop.no , står ingenting om internett pris heller

hvor ser du den prisen?finner ikke den priser på elkjøp.no

fikk det i en mail for 1 time siden

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID=

denne prisen dukker kun opp via mailen jeg fikk

ikke når jeg går via "spill og konsoll"

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt seg X360 Elite etter priskuttet? Hvor mye måtte dere i så fall gi?

Var innom El-kjøp i dag, og selgeren sa at jeg kunne få konsollen til nettpris(2.995,-), men at jeg måtte betale frakt på 200,- i tillegg...

Ble litt irritert da, så har satt meg tilbake på gjerdet. Noen som har sett noen bedre tilbud på Elite?

Lenke til kommentar
Noen som har kjøpt seg X360 Elite etter priskuttet? Hvor mye måtte dere i så fall gi?

Var innom El-kjøp i dag, og selgeren sa at jeg kunne få konsollen til nettpris(2.995,-), men at jeg måtte betale frakt på 200,- i tillegg...

Ble litt irritert da, så har satt meg tilbake på gjerdet. Noen som har sett noen bedre tilbud på Elite?

Lefdal har vel ikke frakt - der koster den 2995,-

Lenke til kommentar
hva?? er premium på vei ut?? hvorfor?? og hva faen er pro/value???? trenger svar fort her!!

Pro er det samme som Premium.

MS har byttet navn fra Core til Arcade og Premium til Pro.

På toppen kommer da Elite som er sort, har større harddisk og er dyrest.

Den heter ikke Pro. Den heter bare Xbox 360.

Kilde: http://www.xbox.com/en-US/hardware/compare101.htm

Birger :)

Det er sant, men når vi snakker om forskjellige SKU's, kan det være greit å presisere hvilken vi snakker om ved å kalle den Premium, og Pro som den begynner å hete nå. Det er viktig å merke seg at MS har aldri kalt den for Premium/Pro i formelle sammenhenger.
Lenke til kommentar
nå har det faktisk kommet til det at 120gb disken koster mer enn halvparten av en Elite.... På tide å senke prisen på disken kanskje?

Har fulgt prisene på disse to en del i det siste, da jeg har stått litt fast i valget mellom å enten kjøpe meg en arcade med HDMI + 120gb disk eller en elite for å oppgradere fra min gamle premium uten HDMI. Per i dag er vel Elite rimeligst, men da får man vel ikke med kabelen man trenger for å overføre data fra den gamle disken, så da sliter man vel litt?

Lenke til kommentar
Ser at elite koster 2995,- på elkjop.no, skal de senke prisene i butikkene også like mye?

Jeg kjøpte en Elite i Tromsø idag - betalte 2995,- selv om prisen offisielt er 3195,- i butikken :) Bare referer til nettsidene når du er i butikken.

Endret av Uberbox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...