Raidenball Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Skal bli artig å se åssen dette påvirker salget, til tross for ein sløv periode for antall konsoller solgt. Vil ikke hjelpe noenting her. I UK vil det nok hjelpe litt. Ellers i Europa tviler jeg også sterkt. PS3 er rett og slett for dominerende. I Spania f.eks selger jo PS3 10 ganger bedre enn 360. Merkelig nok siden spanjoler er vel de minst ressurssterke vest europeere. Tydelig at merkenavn og reklame betyr mye mer enn pris og utvalg. Endret 10. mars 2008 av Raidenball Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Det som blir spennende er om konkurrentene gjør noe med prisene på PS3 og Wii nå... Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det som blir spennende er om konkurrentene gjør noe med prisene på PS3 og Wii nå... Kan garantere at ingen gjør noe som helst. Fordi de ikke trenger det. I alle fall ikke Nintendo. Skulle ikke forundre meg om Wii er den dyreste maskinen på markedet om 2 år. Hvis MS setter ned prisene i amerika derimot, da kommer Sony til å sette ned prisen på PS3 der. Men her kommer ingenting til å skje. Lenke til kommentar
041204 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det som blir spennende er om konkurrentene gjør noe med prisene på PS3 og Wii nå... Kan garantere at ingen gjør noe som helst. Fordi de ikke trenger det. I alle fall ikke Nintendo. Skulle ikke forundre meg om Wii er den dyreste maskinen på markedet om 2 år. Hvis MS setter ned prisene i amerika derimot, da kommer Sony til å sette ned prisen på PS3 der. Men her kommer ingenting til å skje. Wii er den dyreste konsollen på markedet, med tanke på at den er den eneste konsollen som blir solgt for mer en produksjonskostnadene av current-gen konsollene. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg kjøper en X360 når den kommer under 1200 kr. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det som blir spennende er om konkurrentene gjør noe med prisene på PS3 og Wii nå... Ta dette for ka det er verdt : Nintendo & Sony reponds Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det som blir spennende er om konkurrentene gjør noe med prisene på PS3 og Wii nå... Ta dette for ka det er verdt : Nintendo & Sony reponds Begge svarer med at de ikke har noen planer om priskutt.. hvorfor skulle de gå ut nå og varslet folk om at de setter ned prisen om et par måneder egentlig? Hadde du spurt MS i går om det kom priskutt i dag hadde de svart "vi har ingen planer om å sette ned prisen". Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 80 euro mindre. nice! blir sikkert 400 spenn mindre her i landet da. så da burde arcade koste 1295 på elkjøp.no fredag Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 80 euro mindre. nice!blir sikkert 400 spenn mindre her i landet da. så da burde arcade koste 1295 på elkjøp.no fredag Prisen på Premium var satt ned til 1990 da jeg var der i dag, så jeg vet ikke om man trenger å vente til fredag. Lenke til kommentar
colgol Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Lefdal Elektromarked på Tiller i Trondheim kjører faktisk Xbox 360 PRemium med 20gb Harddisk til latterlige 1995,- så det er et smart sted å starte hvis en vil ha rimelig 360 ihvertfall! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Lefdal Elektromarked på Tiller i Trondheim kjører faktisk Xbox 360 PRemium med 20gb Harddisk til latterlige 1995,- så det er et smart sted å starte hvis en vil ha rimelig 360 ihvertfall! Det er vel for å stå sterkt mot naboen da (Elkjøp, som fortsatt er 5 kr billigere ) Er det kun er i Trondheim at prisen har sunket eller? Endret 10. mars 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Snakker vi om den versjonen med eller uten HDMI? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Snakker vi om den versjonen med eller uten HDMI? Det kan godt hende, skjekka ikke. Hvor på eksen står det isåfall? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Tror det er på baksiden. Skal være en HDMI-logo et eller annet sted på esken i alle fall. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen som har en liste over alle eksklusive xbox spill i 08-09? Fant en liste men den var sykt utdatert! Mulig til og med jeg kjøper en 360 nå Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Her er noen: Age of Conan: Hyborian Adventures Alan Wake Banjo-Kazooie 3 Fable 2 Gears of War 2 Grand Theft Auto IV episodes Halo: Chronicles Halo Wars Kingdom Under Fire: Circle of Doom Lost Odyssey Ninja Gaiden 2 Splinter Cell: Conviction Too Human Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Her er noen: Age of Conan: Hyborian Adventures Alan Wake Banjo-Kazooie 3 Fable 2 Gears of War 2 Grand Theft Auto IV episodes ????Halo: Chronicles??? Halo Wars Kingdom Under Fire: Circle of Doom Lost Odyssey Ninja Gaiden 2 Splinter Cell: Conviction Too Human what????, kilde, link ???? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Grand Theft Auto 4: Legg merke til at de ekstra episodene er eksklusive, ikke selve spillet Splinter Cell: Conviction: Dette spillet er vel/kommer vel til PS3 også. Halo: Chronicles: Har jeg aldri hørt om, kan noen forklare? Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Halo: Chronicles:Har jeg aldri hørt om, kan noen forklare? Mener sikkert Halo-prosjektet til Peter Jackson Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Splinter Cell: Conviction:Dette spillet er vel/kommer vel til PS3 også. Nei. Halo: Chronicles: "Halo: Chronicles is an episodic video game first announced at Microsoft's Xbox show, X06. Peter Jackson and his recently formed Wingnut Interactive will create a project set in the Halo universe, in partnership with Bungie Studios exclusively for the Xbox 360." Endret 10. mars 2008 av kilik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå