Gå til innhold

Stort priskutt på Xbox 360 fredag

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nå selv på Lefdal i Sandvika og kjøpte 360 Premium til 1995,- Var for 3 dager siden men de hadde mange konsoller så tror ikke de er utsolgt.

Var på vei til å kjøpe den til 2795,- på smart club på Slependen...Sparte en del der... :p

Lenke til kommentar

Da tipper jeg 1395,- for Arcade og 1995,- for Pro (med HDMI) hos de billigste her til lands.

Edit: Et nederlandsk forum hevder også at Elite blir satt ned med €50. Blir sikkert satt ned til 2995,- i Norge da...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Da tipper jeg 1395,- for Arcade og 1995,- for Pro (med HDMI) hos de billigste her til lands.

Edit: Et nederlandsk forum hevder også at Elite blir satt ned med €50. Blir sikkert satt ned til 2995,- i Norge da...

Xbox 360 Premium vil bli satt ned til 2195 Kr hos Elkjøp...står i det nyeste reklamebladet dems.

Lenke til kommentar
GTA var det første jeg tenkte på også.

Premium til 1995 kroner + GTA4 vil nok lokke til seg mange.

elkjøp larvik har MANGE premium til 1995,uten HDMI da:(

Det viser bare hvor dårlig 360 selger i Norge. Maskiner som ikke har HDMI er veldig gamle og når de også har mange så forteller det en hel del.

Lenke til kommentar
Den prisen på 199 euro for arcade lover ikke veldig bra. Det tilsvarer jo ca 1564 norske kroner.

Mulig konkurransen i Norge er hardere enn i Nederland slik at vi vil få se enda lavere priser.

Det betyr jo også at den har blitt solgt i Norge for ca 1700 når offisiell pris har vært 279 euro.

Så den burde krype ned mot tusenlappen her.

Men det spørs vel om MS vil godta det, da er den jo billigere enn PS2. Og det med medfølgende minnekort, trådløs kontroller og 5 arkade spill.

PS2 uten noenting ekstra koster 1200 hos elkjøp. Rimelig sykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...