Gå til innhold

Stort priskutt på Xbox 360 fredag

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke ha noen særlig betydning her dessverre. 360 er jo allerede biligere enn Wii de fleste steder.

Er nok ikke så mye mer MS i det hele tatt kan gjøre i Europa. Når den allerede selger dårligst med den prisen og spill utvalget den har så vet jeg ikke helt hva som kan hjelpe.

I amerika vil et priskutt hjelpe mye dog.

Lenke til kommentar

Hvorfor så lite markedsføring av 360 i Norge eller Europa? Eneste jeg har lagt merke til er konkurranser. Playstation kjører jo kinoreklame og sponser champions league... Merkelig at det ikke er mer kommersielt trykk fra den kanten.. Nå er det forøvrig lite vistareklame og men det er en annen greie

Lenke til kommentar

Koster jo allerede bare 1600,- på Expert.

..Og de idiotene som betaler overpris på QXL og Finn.no. SLUTT med det.

Herregud. Er Xbox Elite selgere der som blir sint om du kontakter dem og pruter på Xbox'en deres som de skal ha 3500 kroner for BRUKT! WTF!

Lenke til kommentar
Koster jo allerede bare 1600,- på Expert.

..Og de idiotene som betaler overpris på QXL og Finn.no. SLUTT med det.

Herregud. Er Xbox Elite selgere der som blir sint om du kontakter dem og pruter på Xbox'en deres som de skal ha 3500 kroner for BRUKT! WTF!

http://www.expert.no/product/product.aspx?id=922630

Du hadde jammen rett. Det er det billigste jeg har sett. Man kan jo også bestille og hente den i nærmeste expert butikk så slipper man å betale porto.

Hvis 360 ikke selger til den prisen vil den aldri gjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
http://www.expert.no/product/product.aspx?id=922630

Du hadde jammen rett. Det er det billigste jeg har sett. Man kan jo også bestille og hente den i nærmeste expert butikk så slipper man å betale porto.

Hvis 360 ikke selger til den prisen vil den aldri gjøre det.

Elkjøp.no solgte den for 1500 tidligere i uka, men er satt oppigjen nå til 1800.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...