Gå til innhold

itavisens speedometer

Anbefalte innlegg

:roll: hei :roll:

Når jeg skal inn på itavisens speedometer for og sjekke hastigheten så får jeg til svar:

Beklager, din browser akspterte ikke en cookie som er nødvendig for å utføre denne testen. For å kjøre speedometeret må du skru på støtte for dette. Denne begrensningen er lagt inn for å sikre at alle får korrekte resultater på testen, ved at vår server klarer å ta unna trafikken.

For deg som vet at din nettleser kan ta i mot cookies:

Dersom du er inne på it-avisen.no (med bindestrek), så prøv å gå inn på itavisen.no (uten bindestrek) i stedet. På grunn av endringer i sjekkerutinene våre kan det hende du må restarte nettleseren din for at testen skal fungere.

Er det andre som har eller har hatt dette problemet og vil dele det med meg så hadde jeg vært veldig takknemmelig. Vet Dere andre speedometere adresser også som fungerer så håper jeg Dere vil dele de med meg.

Takker på forhånd

Znoken :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil tro at det hjelper å formatere ja, men ja... er man så desperat at man formaterer harddisken og innstaller OS osv bare for å kjøre speedometeret?

:D Neida er ikke så desperat, men det er så j.... irriterende og vite at det er noe som ikke er helt riktig. :wink:

Lenke til kommentar
Har prøvd det også. Har enebla cookies og privacyn ikke står på mer enn medium...

prøv å sett den på lavest mulig. hvis det alikevel ikke virker så må du nok gjøre det som jeg måtte sist gang jeg hadde dette problemet; formatere og legge inn xp på nytt. litt kjipt men... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...