Znoken Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 hei Når jeg skal inn på itavisens speedometer for og sjekke hastigheten så får jeg til svar: Beklager, din browser akspterte ikke en cookie som er nødvendig for å utføre denne testen. For å kjøre speedometeret må du skru på støtte for dette. Denne begrensningen er lagt inn for å sikre at alle får korrekte resultater på testen, ved at vår server klarer å ta unna trafikken. For deg som vet at din nettleser kan ta i mot cookies: Dersom du er inne på it-avisen.no (med bindestrek), så prøv å gå inn på itavisen.no (uten bindestrek) i stedet. På grunn av endringer i sjekkerutinene våre kan det hende du må restarte nettleseren din for at testen skal fungere. Er det andre som har eller har hatt dette problemet og vil dele det med meg så hadde jeg vært veldig takknemmelig. Vet Dere andre speedometere adresser også som fungerer så håper jeg Dere vil dele de med meg. Takker på forhånd Znoken Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Er det ikke bare til å enable cookies da? Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 gå på internet options, i privacy taben må det ikke stå på noe høyere enn medium. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 den feilen der får jeg hos pappa oxo... han har oxo NGT. Cookies er seff accepted (accept all cookies), har tilogmed satt itavisen på override funksjonen. Får det bare ikke til! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Er det ikke bare til å enable cookies da? Har prøvd men hjelper dessverre ikke. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 gå på internet options, i privacy taben må det ikke stå på noe høyere enn medium. Har prøvd det også. Har enebla cookies og privacyn ikke står på mer enn medium... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Supermerkelig fenomen d der... Har hatt samme problem tidligere...Cookies og Privacy er eneblet og Privacy er medium... Formaterte så virket det plutselig igjen...så jeg har egentlig ikke noe løsning... Men lykke til Lenke til kommentar
Azton Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har samme problem på en annen maskin i nettverket. Den nekter på død og liv å ta i mot coockie ! Jeg har prøvd IE4, IE6 til og med Opera ! Utrolig lamt Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 :o Hjelper det og formatere tror dere eller vil problemet være der etterpå igjen :oops: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg vil tro at det hjelper å formatere ja, men ja... er man så desperat at man formaterer harddisken og innstaller OS osv bare for å kjøre speedometeret? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg vil tro at det hjelper å formatere ja, men ja... er man så desperat at man formaterer harddisken og innstaller OS osv bare for å kjøre speedometeret? Neida er ikke så desperat, men det er så j.... irriterende og vite at det er noe som ikke er helt riktig. :wink: Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Gå inn på www.itavisen.no istedet for www.it-avisen.no Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Gå inn på www.itavisen.no istedet for www.it-avisen.no Har prøvd begge deler uten hell :o Lenke til kommentar
bernini Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har du noe firevall, f.eks Norton Internet Security? Det kan være den som stopper cookiene. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Har du noe firevall, f.eks Norton Internet Security? Det kan være den som stopper cookiene. :o Nei jeg har ikke noen firewall :-? Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har prøvd det også. Har enebla cookies og privacyn ikke står på mer enn medium... prøv å sett den på lavest mulig. hvis det alikevel ikke virker så må du nok gjøre det som jeg måtte sist gang jeg hadde dette problemet; formatere og legge inn xp på nytt. litt kjipt men... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Fungerer innimellom på meg. litt opp og ned Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Fungerer innimellom på meg. litt opp og ned Lenke til kommentar
john_a Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hva med å bruke en annen hastighetsmåler? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Hva med å bruke en annen hastighetsmåler? :-? :o Hvor finner jeg en annen hastighets måler da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå