ProStreetEier Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hei jag har akkuratt kjøpr midnight club 3 DUB edt. til xbox. men når jeg puter den i 360en så står det at men må ha update. fyren i butikken sa at det kom til å funke hvis jeg hadde en harddisk og var kobla til xbl hvilket som jeg er! og har kjørt updaten hvorfor virker det ikke? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hei jag har akkuratt kjøpr midnight club 3 DUB edt. til xbox.men når jeg puter den i 360en så står det at men må ha update. fyren i butikken sa at det kom til å funke hvis jeg hadde en harddisk og var kobla til xbl hvilket som jeg er! og har kjørt updaten hvorfor virker det ikke? Hva kommer opp etter at du har kjørt updaten da? Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 hei jag har akkuratt kjøpr midnight club 3 DUB edt. til xbox.men når jeg puter den i 360en så står det at men må ha update. fyren i butikken sa at det kom til å funke hvis jeg hadde en harddisk og var kobla til xbl hvilket som jeg er! og har kjørt updaten hvorfor virker det ikke? Hva kommer opp etter at du har kjørt updaten da? kommer opp??? morrowind funker hvertfall og det er gamle xbox spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå