Talker Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har nå Netcom YoungTalk, og har 200kr "på kortet". I morgen så blir chess kortet aktivert, og netcom sitt slutter å fungere. Hvor blir det av pengene? Vil jeg få de på en eller annen måte? Hvis ikke, så må jeg skynde meg å finne en måte å bruke de opp på. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du får pengene tilbake! Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du får pengene tilbake! dersom påfyllet skjedde innenfor bindingstiden mister du ringesaldoen Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Har ikke betalt noen regninger siden jeg snakkem med chess hvertfall. Har ikke snakket med Netcom enda, men dette order vel seg selv? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ringebeløp som eventuelt står igjen på konto ved oppsigelse utbetales etter følgende regler: * Kunden må ta kontakt med NetCom senest 5 måneder etter sletting * Utbetaling gjøres til bankkonto eid av Kunden * Det utbetales ikke beløp under kr. 20,- * Det utbetales ikke bonuspåfyll * Utbetaling foretas av NetCom en gang i måneden * De faste fakturabeløp som er innbetalt i bindingstiden utbetales ikke av NetCom * For utbetaling av restsaldo krever NetCom et behandlingsgebyr på kr. 50,- som motregnes i Kundens saldo. edit: kilde -> Netcom.no Endret 6. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå