OscarWoHA Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hmm, ikke fått min enda. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bestilte du den sammen med andre produkter? Kan isåfall hende at noen av produktene hadde ventetid, og dermed fører til at hele forsendelsen blir forsinket. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Var posten som ikke hadde sendt ut hentelapp. Gikk ned nå nettopp og gav de sporingsnummeret, så fikk jeg den med en gang. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Åh, jeg har så lyst på en slik, men jeg er ikke noe videre begeistret for at man kun kan betille med Paypal. Kunne en ærlig sjel som allerede har en Paypal konto, gjort meg en tjeneste å betillt for meg? Jeg kunne overført penger til konto, la oss si 150, så blir det 50,- som takk for hjelpen ... Noen snillinger som gidder? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Åh så herlig! Nå bestilte jeg akkurat en slik vertikal stand jeg også sammen med Dual USB Controller Charger for PS3 for bare 155 kroner! Nei detta blir bra! Og Jorchi, ikke være redd for å betale med PayPal, det er en helt genial tjeneste... Endret 22. april 2008 av Selvin Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 hva er galt med paypal? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg orker bare ikke, har gjort det før for lenge siden, og det bvar bare så mye styr. E-poster fram og tilbake i det evige før jeg faktisk fikk batalt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg orker bare ikke, har gjort det før for lenge siden, og det bvar bare så mye styr. E-poster fram og tilbake i det evige før jeg faktisk fikk batalt. Jeg brukte PayPal express, det tok meg 2 minutter Endret 22. april 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som vet om andre steder en får kjøpt den? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Ser flere som selger disse på QXL for 200-250 kr + frakt. Det er jo ganske betegnende at det står ©DealExtreme på bildene... Lettjente penger, når de koster under 100,- med frakt fra DealExtreme... Hvor bor du Jorchi? Edit: Jeg kjøpte en slik stand, men syntes at det var litt mye klaring rundt PS3'en, så jeg limte på noen biter av den myke siden av noe selvklebende borrelås på den kanten som er mot lokket på PS3'en. Da ble den holdt bedre fast, og ble mye stødigere. Unngår også riper på lokket. Endret 22. april 2008 av asdfteam Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har en til salgs. -uåpnet. Siden PS3en nå ligger sidelengs uansett. Send pm hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bor du i Tr.heim ak50224? Tenkte jeg skulle tipse om en annonse på et annet nettsted hvor noen selger en slik en, men hvis svaret er ja på spørsmålet så er det sikkert du som har lagt ut annonsen likevel Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har en til salgs. -uåpnet. Siden PS3en nå ligger sidelengs uansett. Send pm hvis noen er interessert. Jeg er meget interessert, you've got PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå