UrgeLoL Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Fikk i dag Vertical Standen jeg hadde bestilt fra DealExtreme.com. Ble meget imponert over byggekvaliteten og utsende matcher ps3 perfekt. Akkurat samme farge og finish. Mye av grunnen til at jeg kjøpte den var at den var såpass billig, 100 kr inkl frakt, og at jeg gjerne ville ha 2 usb porter på baksiden. Anbefales for de som også ønsker å kunne ha flere USB addons uten å ha alt liggende å flyte på forsiden av ps3. Det er også ett blått LED lys som går rundt hele standen, men denne kan slåes av og på. Det ser uansett tøft ut, men kommer ikke til å ha den på. Man plugger USB kabelen som i den nederste USB uttaket på ps3, og vips så har man 2 utganger på baksiden. Og det ser mye bedre ut. Legger ved noen bilder, samt at du finner flere bilder av produktet i produktlinken. Endret 5. mars 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Stilig!! Men er det så farlig med de to ekstra usb-portene, og at de er på baksiden? Uansett, maskina så veldig pen ut! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fancy greier! Skal vurdere å skaffe meg en slik når jeg får mer bruk for PSeye enn jeg har per i dag. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Synes det er genialt å ha PsEye koblet til konstant, samt at man kan ladekabel eller Guitar Hero dingsen koblet til konstant, uten at det ligger masse ledninger i front av Ps3. Ser mye mye bedre ut. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Må vel ha denne, men er ikke noe særlig glad i å ha synlige ledninger foran. Skulle vært en usb bak en kunne koble den i. edit: Jeg liker tankegangen din UrgeLoL - Kjøper ting fordi de er billige :!: . Endret 5. mars 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fett! Så noe lignende til Wii i Tyskland Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Takk for tipset! Dette så utrolig tøft ut, skal anskaffes snarest Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Bestillte en jeg også, den var meget stilig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Finnes det en lignende løsninger der ps3 ligger og ikke står? Slår det blåe lyset seg av eller på når man slår ps3'n av eller på? Er litt irriterendes at det ikke er usb på baksiden. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Så ut som en veldig god løsning for meg. Har to gitarer til guitar hero, og genialt som det er så må man jo ha en grell USB-dings for hver gitar. Tar seg ikke godt ut på TV-bordet. Har eksperimentert litt med en liten USB-hub, men har ikke vært helt fornøyd. Tenker jeg bestiller denne snarest. Takk for tipset UrgeLoL! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Dette så jo helt fantastisk ut! Har en eksterndisk koblet til PS3 24/7. Hadde ikke vært dumt om den var koblet til på baksiden av konsollen... Kommer sikkert til å kjøpe en slik i nær framtid! Endret 5. mars 2008 av qweac Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Foreslår at vi lar UrgeLoL blir månedens bruker på PS3-forumet på gamer.no Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Var virkelig ikke så dum den der, om jeg investerer i PS3 i år så skal jeg ikke se bort i fra at jeg bestiller en sånn i tillegg. Ps3 ser jo best ut når den står også, så den der ekstrasaken der passer perfekt. Men, en ting. Er PS3-en mer stødig med den standen? Den er jo ganske stødig fra før av ... Endret 5. mars 2008 av -Mr.T- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det der såg jævlig stilig ut Urge, det må eg si Spørst om eg må ha ein slik ein seinere Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk den? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Må man betale med PayPal? kan man ikke bare betale direkte med VISA? Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Var virkelig ikke så dum den der, om jeg investerer i PS3 i år så skal jeg ikke se bort i fra at jeg bestiller en sånn i tillegg. Ps3 ser jo best ut når den står også, så den der ekstrasaken der passer perfekt. Men, en ting. Er PS3-en mer stødig med den standen? Den er jo ganske stødig fra før av ... PS3n (min) står stødig som ett fjell, uten den 'standen'. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ps3'en står stødig uten standen, og enda mer stødig med standen. Tar ca 10-14 dager å få pakker fra deal extreme, denne gangen tok det 12 dager. Helt greit med tanke på at alle priser er inkludert frakt. Betaler direkte med VISA via paypal, og ser ikke noe negativt med det. Første gangen jeg brukte dealextreme syntes jeg faktisk dette var positivt, da jeg har brukt paypal tidligere og kunne stole på de. Endret 6. mars 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Da var min stand i hus Den var nice, og jeg anbefaler samtidig alle å ta en titt på resten av utvalget hos DealExtreme. MYE rart der, og mesteparten er latterlig billig! Men sjekk opp brukererfaringer og karakterer, så er det mindre sannsynlig at du kjøper noe dårlig. Bestilte f.eks. Minnekortleser og ladekabel til Ipod for en tier hver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå