Gå til innhold

Vertical stand til Ps3 med USB porter på baksiden!

Anbefalte innlegg

Fikk i dag Vertical Standen jeg hadde bestilt fra DealExtreme.com. Ble meget imponert over byggekvaliteten og utsende matcher ps3 perfekt. Akkurat samme farge og finish.

Mye av grunnen til at jeg kjøpte den var at den var såpass billig, 100 kr inkl frakt, og at jeg gjerne ville ha 2 usb porter på baksiden. Anbefales for de som også ønsker å kunne ha flere USB addons uten å ha alt liggende å flyte på forsiden av ps3. Det er også ett blått LED lys som går rundt hele standen, men denne kan slåes av og på. Det ser uansett tøft ut, men kommer ikke til å ha den på.

Man plugger USB kabelen som i den nederste USB uttaket på ps3, og vips så har man 2 utganger på baksiden. Og det ser mye bedre ut. Legger ved noen bilder, samt at du finner flere bilder av produktet i produktlinken.

post-18536-1204739988_thumb.jpg

post-18536-1204740008_thumb.jpg

post-18536-1204740056_thumb.jpg

post-18536-1204740092_thumb.jpg

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vel ha denne, men er ikke noe særlig glad i å ha synlige ledninger foran. Skulle vært en usb bak en kunne koble den i.

edit: Jeg liker tankegangen din UrgeLoL - Kjøper ting fordi de er billige :!: .

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Så ut som en veldig god løsning for meg. Har to gitarer til guitar hero, og genialt som det er så må man jo ha en grell USB-dings for hver gitar. Tar seg ikke godt ut på TV-bordet. Har eksperimentert litt med en liten USB-hub, men har ikke vært helt fornøyd. Tenker jeg bestiller denne snarest. Takk for tipset UrgeLoL!

Lenke til kommentar

Dette så jo helt fantastisk ut! Har en eksterndisk koblet til PS3 24/7. Hadde ikke vært dumt om den var koblet til på baksiden av konsollen... Kommer sikkert til å kjøpe en slik i nær framtid!

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Var virkelig ikke så dum den der, om jeg investerer i PS3 i år så skal jeg ikke se bort i fra at jeg bestiller en sånn i tillegg. Ps3 ser jo best ut når den står også, så den der ekstrasaken der passer perfekt.

Men, en ting. Er PS3-en mer stødig med den standen? Den er jo ganske stødig fra før av ...

Endret av -Mr.T-
Lenke til kommentar
Var virkelig ikke så dum den der, om jeg investerer i PS3 i år så skal jeg ikke se bort i fra at jeg bestiller en sånn i tillegg. Ps3 ser jo best ut når den står også, så den der ekstrasaken der passer perfekt.

Men, en ting. Er PS3-en mer stødig med den standen? Den er jo ganske stødig fra før av ...

PS3n (min) står stødig som ett fjell, uten den 'standen'.

Lenke til kommentar

Ps3'en står stødig uten standen, og enda mer stødig med standen.

Tar ca 10-14 dager å få pakker fra deal extreme, denne gangen tok det 12 dager. Helt greit med tanke på at alle priser er inkludert frakt.

Betaler direkte med VISA via paypal, og ser ikke noe negativt med det. Første gangen jeg brukte dealextreme syntes jeg faktisk dette var positivt, da jeg har brukt paypal tidligere og kunne stole på de.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da var min stand i hus :) Den var nice, og jeg anbefaler samtidig alle å ta en titt på resten av utvalget hos DealExtreme. MYE rart der, og mesteparten er latterlig billig! Men sjekk opp brukererfaringer og karakterer, så er det mindre sannsynlig at du kjøper noe dårlig.

Bestilte f.eks. Minnekortleser og ladekabel til Ipod for en tier hver :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...