modolv Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei, før avreise til Thailand så venter 12 timer i Moskva , men kun inside the airport siden vi ikke har visum og kan gå utenfor flyplassen.. Noen som har noen tips til hva man kan gjøre uten å bli satt inn av gærne russere? Og om noen har vært i Krabi så setter jeg pris på tips Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvis du har tilgang til en lounge (gjennom Star Alliance, Skyteam, Diners eller andre), gå der. Da får du i deg en matbit, får en god stol/sofa, gratis drikke og muligens gratis internett. Hvis du ikke har tilgang er det vel mulig hos enkelte å kjøpe seg inn. Koster sikkert et par hundrelapper, men det er nok verdt det for dere. Er veldig deilig å kunne slappe av i en lounge. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Uff gud bedre, flyr heldigvis ikke den gamle skraphaugen av en maskin som går mellom OSL-SVO.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 SU212 er jo en knallmaskin:p Lenke til kommentar
modolv Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Uff gud bedre, flyr heldigvis ikke den gamle skraphaugen av en maskin som går mellom OSL-SVO.. Damn right! SU 212 er en knallmaskin... Ikke noe er bedre enn raslelyder når man flyr! Wangen Ps3 , var det ikke du som var med i "blikk" nr 3.? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Var nok ikke meg nei. Men siden du er en ivrig leser virker det som så kan jeg bare ønske deg lykke til med jakten! Go get 'em tiger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå